رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشکری شهرستان ابرکوه گفت: همزمان با هفته دولت اقامتگاه بومگردی حسین میرزا با اشتغال زایی ۵ نفر به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد؛ “حمید مشتاقیان” گفت: اقامتگاه بومگردی حسین میرزا با هزار متر مربع عرصه و ۳۰۰ متر مربع زیربنا در این شهرستان به بهره برداری رسید.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشکری شهرستان ابرکوه افزود: این بومگردی با مشارکت بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان بهره برداری شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: مرمت بنای بومگردی حسین میرزا از سال ۹۷ شروع شد و با بهره برداری از آن ۵ نفر مشغول به کار شدند.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشکری شهرستان ابرکوه با بیان اینکه بومگردی حسین میرزا در خیابان شهید باهنر قرار دارد افزود: گردشگران با رفتن به بام این بومگردی می توانند نظاره گر تمام باغ های این شهرستان باشند.

همزمان با هفته دولت؛ بیش از ٣٠ واحد اقامتی بومگردی و سنتی در یزد و شهرستان‌های مهریز، ابرکوه، تفت، بافق و اردکان با اعتباری بالغ بر ٢۵ میلیارد تومان در با سرمایه گذاری بخش خصوصی  به بهره برداری می‌رسد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا