سه پروژه شهرداری بافق با صرف اعتبار ۲۳ میلیارد ریال در هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد به بهره برداری رسید.

یزدفردا:سه پروژه شهرداری بافق با صرف اعتبار ۲۳ میلیارد ریال در هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد به بهره برداری رسید.

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، مدیران کل دفتر امور روستایی و شوراها و دفتر فنی استانداری، مدیر کل میراث فرهنگی استان، فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان بافق و جمعی دیگر از مسوولان استان و شهرستان پروژه مرمت آسیاب میرزا مهدی مبارکه بافق به بهره برداری رسید.

شهرداربافق با گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت در خصوص مشخصات پروژه ها گفت: فاز دوم پارک کوثر شامل محوطه سازی، ساخت سرویس بهداشتی، تکمیل فضای سبز و محوطه ها ، تهیه و نصب آلاچیق، تکمیل مبلمان و ساخت زمین بازی های ساحلی با هزینه ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال یکی از مهمترین پروژه های شهرداری بود که به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.
وی اضافه شدن مکان های ورزشی به پارک های شهرداری بافق را از نقاط قوت آن دانست و تصریح کرد: خوشبختانه علاوه بر استقبال خوب شهروندان از فضاهای پارکی تازه تاسیس، تیم های ورزشی، NGO ها نیز از فضاهای ساخته شده استفاده می کنند.
سیدعلی نوروززاده مرمت و بازآفرینی میدان تاریخی خان را از دیگر پروژه های افتتاح شده عنوان کرد و افزود: کچکاری رواقها، ساخت دروازه ورودی از سمت امام زاده عبدالله (ع) ، مرمت آجرکاری رواق ها، اصلاح کف سازی، جداره سازی و کاهگل کاری رواقها از عمده عملیات این پروژه می باشد که با اعتبار ۲ میلیارد ریال اجرایی شده است.
وی افتتاح خط لوله انتقال آب فضای سبز شهری از چاه شماره ۴ تا مخزن ذخیره را یاد آورشد و تصریح کرد: طول این خط ۵ کیلومتر است که با هزینه ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات شهرداری بافق اجرا شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا