یزدفردا:متن کامل پیام "احمد ترحمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به شرح زیر است:
خانواده سرآغازی برای صعود به پله های انسانیت، توانگری و پیمودن مسیر تعالی به عنوان نخستین و منسجم ترین کانون تربیت بشری است و در آن ارزش های اخلاقی و اجتماعی از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود که با سایه گستری چتر عطوفت و گذشت؛ اعضای خانواده را از گزند روحی، روانی و محیطی دور می سازد.
بر این مبنا تربیت، شخصیت سازی صحیح و باروری استعدادها، روحیه همبستگی و تلاش را به جامعه هدیه می بخشد که برآیند آن چیزی جز توانمندی اجتماعی، ترقی و پیشرفت کشور در تمام بخش ها نخواهد بود.
از این رو سرمایه گذاری فرهنگی و توجه هر چه بیشتر به این نهاد مقدس و موثر نیازمند همت مضاعف نهادهای مختلف، باور همگانی و  همدلی مردمی است تا بتوان با محوریت خانواده و بهره گیری از تجربیات بازنشستگان در مسیر مشارکت، توسعه، پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی ، دستاوردهای ارزشمند و افتخارات بزرگی را به ارمغان آورد.
با قدردانی و آرزوی سعادت و سربلندی روز افزون برای بازنشستگان گرامی ، صاحب تجربه و مهارت که بهترین سال های عمر خود را در سنگر خدمت به هم‌وطنان و هم‌نوعان خود سپری کرده اند، روز خانواده و تکریم بازنشستگان را به خانواده بزرگ بازنشستگان استان یزد تبریک می گویم و از درگاه خداوند متعا‌ل موفقیت و سلامت تمام عزیزان را مسئلت دارم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا