به دنبال برنامه‌ریزی برای دیدار چهره به چهره با مردم استان و اجرای طرح "در‌های باز" و به‌‌‌مناسبت هفته دولت، استاندار یزد و معاونان استاندار با مردم ملاقات کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز یکشنبه سوم شهریورماه و در دومین روز از ‌بزرگداشت هفته دولت، در پی برنامه‌ریزی برای دیدار چهره به چهره با مردم و اجرای طرح "درهای باز"، "‌محمدعلی طالبی" استاندار ‌یزد و معاونان استاندار بدون واسطه و مستقیم با مردم استان در سالن کوثر استانداری دیدار کردند.
به‌ مناسبت هفته دولت درهای اتاق مدیران و مسئولان، فرمانداران و بخشداران،  برای گفت و گو با شهروندان و آگاهی از مسائل و مشکلات آنان، از صبح امروز تا ظهر باز بود و مردم بدون تشریفات و محدودیت، مسائل خود را در دیدار با مسئولان استان و شهرستان پیگیری کردند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ابلاغی‌ به همه مدیران دستگاههای اجرایی استان خواستار اجرای طرح درهای باز در روز ملاقات عمومی شده بود.
گفتنی است هدف از اجرای این طرح تسهیل در دیدارها و ملاقات‌های مردمی بدون تعیین وقت قبلی و سایر محدودیت‌ها در دیدار با مسئولان است.
دیدارهای مردمی مدیران استان در طول سال نیز، روز یکشنبه هر هفته برگزار می شود و شهروندان می توانند در این روز مستقیم با تمامی مدیران دیدار نموده و گفت و گو کنند.
 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا