یزدفردا:مذاکرات دو باشگاه منچستریونایتد و اینتر برسر انتقال الکسیس سانچس به این تیم ایتالیایی تاکنون نتیجه‌ای نداشته است.جان‌لوکا دی‌مارتزیو، کارشناس و خبرنگار شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» ایتالیا اعلام کرد در حالی که به نظر می‌رسید دو باشگاه منچستریونایتد و اینتر بر سر انتقال الکسیس سانچس به توافق رسیده‌اند، اما همچنان توافقی درباره پرداخت حقوق این مهاجم شیلیایی حاصل نشده است.

طبق این گزارش، دستمزد سانچس در منچستریونایتد ۱۲ میلیون یورو در سال است، این در حالی است که اینتر حداکثر خواهان پرداخت ۵ میلیون یورو در سال است و در این صورت باقی حقوق بر عهده خود یونایتد خواهد بود و شیاطین سرخ باید سالانه ۷ میلیون یورو به بازیکنی که در اینتر بازی می‌کند دستمزد بدهند که این پیشنهاد هنوز مورد قبول آن‌ها قرار نگرفته است.

یونایتدی‌ها برای این انتقال مبلغی دریافت نخواهند کرد، اما خواهان افزایش دستمزد پرداختی اینتر تا ۷ میلیون یورو در سال شده‌اند. در سوی دیگر باشگاه اینتر امروز (شنبه) به صورت رسمی از اختصاص پیراهن شماره ۷ این تیم به مائورو ایکاردی خبر داد و هنوز مشخص نیست با ورود سانچس او حاضر شود این شماره را به این بازیکن شیلیایی بدهد یا خیر!

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا