یزدفردا:- رئیس پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی گفت: سعی کرده‌ایم به موارد مسافری و نیز مباحثی که سازمان یافته نبوده، تمرکز نکنیم و تمرکزمان بر روی پرونده‌های کلان باشد مگر اینکه پرونده‌های خرد سازمان یافته‌ای داشته باشیم.

 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "محمدرضا مقیمی" در جلسه ای که با حضور سردار "ایوب سلیمانی" جانشین فرمانده ناجا برگزار شد، اظهار داشت: استقرار ناجا در مبادی هدف و دسترسی به سامانه‌های رسمی سازمان ها در حال اخذ شدن است که توفیقات خوبی را در این باره داشته‌ایم.

وی، افزایش دستگیری و کشف پرونده‌های کلان  را از دیگر اقدامات پلیس امنیت اقتصادی برشمرد و ادامه داد: سعی کرده‌ایم به موارد مسافری و نیز مباحثی که سازمان یافته نبوده، تمرکز نکنیم و تمرکزمان بر روی پرونده‌های کلان باشد مگر اینکه پرونده‌های خرد سازمان یافته‌ای داشته باشیم.

این مقام ارشد انتظامی گفت:  مباحثی چون کاهش تمایل شهروندان به نگهداری دارایی در منازل و نیز افزایش دستگیری قاچاقچیان کلان در حوزه کالا و ارز از دیگر پرونده‌های مورد بررسی این پلیس به شمار می آید.

سردار مقیمی تصریح کرد: در ستاد از جهت ساختاری و سازمانی مشکلی وجود ندارد، اما سعی کردیم نیروهایی را جذب کنیم که خلاقیت، تعهد، تدین، درستکاری، پیرو ولایت فقیه و گوش به فرمان رهبری بودن از شاخصه‌های آنها در پلیس امنیت اقتصادی باشد..

این مقام ارشد انتظامی با تاکید براینکه نوآوری و تحول باید در کارهای پلیس امنیت اقتصادی دیده شود، گفت: مقوله جوان گرایی، یکی دیگر از رویکردهای پلیس امنیت اقتصادی است  به گونه ای که میانگین ۲۰ سال خدمت را برای کادر خود انتخاب کردیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: سرهنگ "بهرامی" اولین کارآگاه مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی است که به عنوان جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی، از سوی فرمانده ناجا منصوب شد.

گفتنی است، صبح امروز، سردار " ایوب سلیمانی" جانشین فرمانده ناجا با حضور در پلیس امنیت اقتصادی از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا