یزدفردا: قیمت روز محصولات سایپا و ایرانخودرو، به جز یکی دو مورد، کوچکترین تغییری نسبت به روز گذشته ندارد. در طرف مقابل، امروز نوبت به انواع MVM از سری محصولات مدیران خودرو است رسیده که با کاهش قیمت عجیبشان، همه را انگشت به دهان بگذارند.

 قیمت روز محصولات سایپا و ایرانخودرو، به جز یکی دو مورد، کوچکترین تغییری نسبت به روز گذشته ندارد. در طرف مقابل، امروز دور، دور انواع MVM از سری محصولات مدیران خودرو است که قیمتشان تا ۱۳ میلیون تومان در بازار ریزش کرده است.

 

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز سه‌‌شنبه ۱۵ مرداد ۹۸

راستش را بخواهید باید بگوییم قیمت اکثر محصولات ایران خودرو امروز تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و همان بالا ایستاده است. طوری که قیمت‌ها نه توان بالا رفتن دارد، نه خیال پایین آمدن. امروز سمند LX مثل قبل حدود ۱۱ میلیون بالای قیمت کارخانه و ۷۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. سمند EF۷ با اختلاف ۱۲ میلیونی از آن ایستاده و ۸۹ میلیون تومان در بازار فروخته می‌شود.  

امروز قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۸۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود که حدود ۱۵ میلیون بالای قیمت کارخانه است. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در بازار ۹۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و این در حالی است که ایران‌خودرو قیمت آن را ۷۹ میلیون تومان در نظر می‌گیرد، یعنی حدود ۱۹ میلیون پایین‌تر! پژو ۲۰۶ صندوق‌دار وضعیت مشابهی دارد و با اختلاف کمی نسبت به تیپ ۵ با قیمت ۹۸ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.  

قیمت روز پژو ۴۰۵ GLX بنزینی صفر کیلومتر در بازار ۷۴ میلیون تومان است. با این حال ایران خودرو اعتقاد دارد قیمت این محصول ۱۱ میلیون پایین‌تر و حدود ۶۳ میلیون تومان است. پژو ۴۰۵  GLX دوگانه‌سوز امروز با اختلاف ۱۱ میلیونی نسبت به قیمت کارخانه حدود ۷۶ میلیون تومان فروخته می‌شود و اختلاف دو میلیونی بین بنزینی و دوگانه‌سوز را حفظ کرده است.

پژو پارس امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته با قیمت ۹۷ میلیون تومان فروخته می‌شود که حدود ۱۹ میلیون بالاتر از قیمت مصوب کارخانه است. رانا هم روی ۷۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ایستاده و ۱۰ میلیون گران‌تر از قیمت کارخانه در بازار خرید و فروش می‌شود.  

امروز دنا معمولی مثل دیگر محصولات ایران خودرو تغییر قیمت ندارد و ۱۱۳ میلیون تومان فروخته می‌شود، اما این مورد برای دنا پلاس توربو صادق نیست. طوری که قیمت روز دنا پلاس توربو با کاهش دو میلیون تومانی به حدود ۱۷۲ میلیون تومان رسیده و با این وجود همچنان ۸۲ میلیون بالاتر از قیمت کارخانه فروخته می‌شود.  

پژو ۲۰۷ امروز رفتار متفاوتی از خود نشان می‌دهد. طوری که پژو ۲۰۷ دنده‌ای امروز یک و نیم میلیون گران شده و ۱۲۴ میلیون تومان فروخته می‌شود، اما پژو ۲۰۷ اتوماتیک، امروز خیال ارزانی دارد و با کاهش سه میلیون تومانی به ۱۶۳ میلیون تومان رسیده است.  

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز سه‌‌شنبه ۱۵ مرداد ۹۸ مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان
۵۴,۰۰۰,۰۰۰
۵۳,۰۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX
۷۷,۷۰۰,۰۰۰
۷۷,۷۰۰,۰۰۰
۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7
۸۹,۰۰۰,۰۰۰
۸۹,۰۰۰,۰۰۰
 حاشیه بازار
پژو GLX 405
۷۴,۰۰۰,۰۰۰
۷۴,۰۰۰,۰۰۰
۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه سوز
۷۶,۰۰۰,۰۰۰
۷۶,۰۰۰,۰۰۰
۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405
۸۳,۹۰۰,۰۰۰
۸۳,۹۰۰,۰۰۰
۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس
۹۷,۰۰۰,۰۰۰
۹۷,۰۰۰,۰۰۰
۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو 206 تیپ 2
۸۲,۲۰۰,۰۰۰
۸۲,۲۰۰,۰۰۰
۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو 206 تیپ 5
۹۸,۵۰۰,۰۰۰
۹۸,۵۰۰,۰۰۰
۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو 206 صندوقدار
۹۸,۰۰۰,۰۰۰
۹۸,۰۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا
۷۷,۵۰۰,۰۰۰
۷۷,۵۰۰,۰۰۰
۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ 2
۱۱۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۳,۰۰۰,۰۰۰
۶۶,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس توربو
۱۷۲,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۴,۰۰۰,۰۰۰
۸۹,۹۰۰,۰۰۰
پژو 207 دنده‌ای
۱۲۴,۰۰۰,۰۰۰
۱۲۲,۵۰۰,۰۰۰
۹۶,۷۳۰,۰۰۰
پژو 207 اتوماتیک
۱۶۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۶,۰۰۰,۰۰۰
حاشیه بازار

 

قیمت روز محصولات سایپا در بازار امروز سه‌‌شنبه ۱۵ مرداد ۹۸

محصولات سایپا امروز تغییری در قیمت خود ایجاد نکرده‌اند. ساینا همچنان ۵۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود و کمترین اختلاف را با قیمت کارخانه در بین محصولات سایپا دارد. چراکه کارخانه قیمت ساینا را حدود دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان پایین‌تر در نظر می‌گیرد. اختلاف قیمت در مورد تیبا صندوق‌دار به اوج خود می‌رسد. با اینکه کارخانه معتقد است قیمت تیبا صندوق‌دار ۴۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است، با این حال فعالان بازار این ماشین را با قیمت ۵۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌کنند که تقریبا ۹ میلیون با قیمت کارخانه تفاوت دارد. تیبا ۲ این روز‌ها در بازار ۵۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است و حدود هفت میلیون بالای قیمت کارخانه فروخته می‌شود. 
 

قیمت روز پراید امروز سه‌‌شنبه ۱۵ مرداد ۹۸

قیمت انواع پراید امروز موقتا ثابت مانده. پراید هاچ‌بک یا همان سایپا ۱۱۱ در مرز کانال ۵۰ میلیونی قفل شده و حدود ۴۹ میلیون تومان فروخته می‌شود. باید توجه داشته باشید که قیمت مصوب کارخانه برای این محصول ۹ میلیون تومان پایین‌تر است. سایپا می‌گوید پراید سایپا ۱۳۱، ۳۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است، اما گوش بازاری‌ها بدهکار نیست و این ماشین را هفت میلیون بالاتر و با قیمت ۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می‌فروشند. پراید وانت با اختلاف کم، ۴۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.  
 
قیمت روز محصولات سایپا امروز سه‌‌شنبه ۱۵ مرداد ۹۸مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت امروز (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
پراید هاچ‌بک سایپا ۱۱۱
۴۹,۰۰۰,۰۰۰
۳۹,۶۸۱,۰۰۰
پراید سایپا ۱۳۱
۴۴,۲۰۰,۰۰۰
۳۷,۶۴۱,۰۰۰ 
پراید وانت سایپا ۱۵۱
۴۴,۳۰۰,۰۰۰
۴۰,۲۱۳,۰۰۰
تیبا صندوق‌دار
۵۲,۰۰۰,۰۰۰
۴۲,۷۴۳,۰۰۰
تیبا ۲
۵۷,۸۰۰,۰۰۰
۵۰,۶۰۳,۰۰۰
ساینا
۵۸,۶۰۰,۰۰۰
۵۵,۹۴۳,۰۰۰

 

قیمت محصولات کرمان موتور امروز سه‌‌شنبه ۱۵ مرداد ۹۸

امروز در بین انواع جک از سری محصولات کرمان موتور، نوبت به جک S۵ رسیده است. این خودرو امروز حدود پنج میلیون تومان ارزش خود را از دست داده است. تا دیروز جک S۵ در بازار با قیمت ۲۸۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شد، اما امروز قیمت آن به ۲۷۷ میلیون تومان کاهش پیدا کرده و اختلاف آن با قیمت کارخانه به ۲۴ میلیون تومان رسیده است.

قیمت دیگر انواع جک امروز تغییر چندانی ندارد. طوری که جک J۴ امروز ۱۴۸ میلیون تومان فروخته می‌شود و جک S۳ در بازار ۱۹۰ میلیون تومان قیمت دارد. باید توجه داشته باشید که قیمت مصوب کارخانه برای این محصول ۲۰ میلیون بالاتر و ۲۱۰ میلیون تومان است.  
 
قیمت روز محصولات کرمان موتور امروز سه‌‌شنبه ۱۵ مرداد ۹۸ مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت روز بازار (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
جک J4 اتوماتیک
۱۴۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۹,۹۰۰,۰۰۰
جک S3 اتوماتیک
۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
جک S5 اتوماتیک
۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
۲۸۲,۰۰۰,۰۰۰
۳۰۱,۰۰۰,۰۰۰

 

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز سه‌‌شنبه ۱۵ مرداد ۹۸

امروز انواع MVM در بازار  خودرو، کوتاهی سایپا و ایرانخودرو را جبران کرده‌اند و با کاهش قیمت‌شان تکانی به بازار داده‌اند. امروز قیمت MVM X۳۳ در بازار ۱۳ میلیون تومان سقوط کرده و به حدود ۲۱۰ میلیون تومان رسیده است. باید توجه داشته باشید که کارخانه قیمت MVM X۳۳ را ۲۳۶ میلیون تومان در نظر می‌گیرد که ۲۶ میلیون بالای قیمت کارخانه است.  

امروز قیمت MVM X۲۲ دنده‌ای در بازار پنج میلیون تومان کاهش پیدا کرده و به ۱۴۹ میلیون تومان رسیده است، اما تغییری در قیمت MVM X۲۲ اتوماتیک به وجود نیامده. طوری که این محصول همچنان حدود ۱۸۹ میلیون تومان قیمت دارد. از طرف دیگر امروز قیمت MVM ۳۱۵ هاچ‌بک در بازار با کاهش پنج میلیون تومانی روبرو شده و به ۱۲۰ میلیون تومان رسیده است.
 
قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز سه‌‌شنبه ۱۵ مرداد ۹۸ مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت روز بازار (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
MVM ۳۱۵ هاچ‌بک
۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۲۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۲۲ دنده‌ای
۱۴۹,۰۰۰,۰۰۰ 
۱۵۴,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۱,۸۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۲۲ اتوماتیک
 ۱۸۹,۰۰۰,۰۰۰
۱۸۹,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۵,۶۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۳۳
۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
۲۲۳,۰۰۰,۰۰۰
۲۳۶,۰۰۰,۰۰۰

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا