فرماندارمیبد در جلسه شورای اداری شهر ندوشن گفت: امسال مبلغ ۵۴ میلیارد ریال برای تکمیل جاده ندوشن به شهر ورزنه به طول 60 کیلومتر اختصاص‌یافته و عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، عصر روز گذشته جلسه شورای اداری شهر ندوشن از توابع شهرستان میبد با حضور «آیت‌الله اعرافی» مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و امام‌جمعه شهرهای قم و میبد، «حسین فلاح» فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان و بخش ندوشن، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاران در محل بخشداری ندوشن برگزار شد.

فرماندارمیبد در این جلسه گفت: امسال مبلغ ۵۴ میلیارد ریال برای تکمیل جاده ندوشن به شهر ورزنه در استان اصفهان به طول 60 کیلومتر اختصاص‌یافته و عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز می‌شود.

حسین فلاح در ادامه از تعریض جاده فولاد آلیاژی به نیوک به طول 30 کیلومتر، اخذ یک درصد از سهم فروش معادن برای جبران خسارات زیست‌محیطی برای احیای مراتع و ترمیم زیرساخت‌های بخش، تکمیل طرح فاضلاب و احیای بافت تاریخی شهر ندوشن را به‌عنوان مهم‌ترین اولویت‌ها برای اجرا در سال جاری در این منطقه برشمرد.

«آیت‌الله اعرافی» امام‌جمعه شهرستان همچنین در این جلسه با اشاره به قابلیت‌های فرهنگی و اجتماعی ندوشن بر ضرورت تکمیل آموزشگاه برکت و توسعه فعالیت‌های فرهنگی در این شهر تأکید کرد.

در ابتدای این جلسه نیز مسئولین شهر ندوشن مسائل و مشکلات بخش را بیان کردند و خواستار حل آن شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا