رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک استان یزد به مناسبت هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ با معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر استان و رئیس و پرسنل هلال احمر شعبه یزد دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد از دیدار رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک به همراه معاونین خود با پرسنل این جمعیت و تبریک روز جهانی  صلیب سرخ و هفته گرامیداشت هلال احمر خبر داد.

حسینی ضمن تبریک هفته معلم و بیان  تقارن هفته گرامیداشت مقام معلم و هلال احمر عنوان کرد: آگاهی، رشد و بالندگی جوامع بشری مدیون هدایت انبیاء، اولیاء الهی و کسانی است که در عرصه علم و دانش و در مسیر حرکت انبیاء در کسرت معلمی به هدایت انسان ها همت گمارده اند.

در ادامه زهره امیر چخماقی رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک یزد ضمن تبریک روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر گفت: آنچه که مسلم است، همکارای دو نهاد آموزش و پرورش و هلال احمر در زمینه های گوناگون در مدارس وجود دارد و ما خواهان افزایش این همکاری هستیم، چراکه اگر دانش آموزان نتوانند جان خود را از خطر های مختلف حفظ کنند، دیگر درس خواندن نتیجه ای نخواهد داشت.

امیر چخماقی ضمن تقدیر از زحمات پرسنل خدوم و اعضای جمعیت هلال احمر در جهت برگزاری مسابقات دانش آموزی دادرس، مانور سراسری زلزله و همچنین آموزش های امدادی به دانش آموزان افزود: بروز حوادث گوناگون در سال گذشته نشان داد که آموزش مواجه شدن با خطرات و بلایای طبیعی، دارای اهمیت فراوانی است و این کار نیرو های زحمتکش هلال احمر را دشوار تر می کند؛ با آموزش صحیح می توان بسیاری از خطرات جانی و مالی در زمان حوادث را کاهش داد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک یزد ضمن تحسین خدمات داوطلبانه و مثمر ثمر جمعیت هلال احمر در حوادث اخیر و مناطق سیل زده کشور در پایان با اهدا شاخه گل و لوح به رئیس و پرسنل جمعیت هلال احمر شهرستان یزد روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال را تبریک گفت 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا