فرماندار شهرستان مهریز از افزایش امکانات رفاهی تفرجگاه غربالبیز خبرداد رضا زارع زاده فرماندار مهریز طی بازدید از تفرجگاه غربالبیز گفت: شهرستان مهریز با طبیعت بکر و به ویژه جاذبه تفرجگاهی غربالبیز توانسته گردشگران زیادی را به خود جلب کند لذا افزایش امکانات رفاهی در این تفرجگاه باید در اولویت های کاری مسولان قرار گیرد

زارع زاده با اشاره به اقدامات انجام شده در تفرجگاه غربالبیز افزود: احداث پارکینگ ، ایجاد سکو و آلاچیق ، لوله‌گذاری جهت آب آشامیدنی ، سنگ فرش مسیر و نصب چراغ‌ در منطقه برای رونق هرچه بیشتر اين مرکز تفریحی گردشگری بوده است.

وی عنوان کرد : توسعه فضای پذیرایی، ایجاد سفره خانه سنتی وتوجه به بحث بهداشت برای تکمیل امکانات موجود توسط مسوولان باید در اولویت کار ق ار گیرد.

زارع زاده ادامه داد: شهرستان مهریز یکی از شهرهای تاریخی استان یزد، از طبیعت بکر و بسیار زیبایی برخوردار و در سال‌های گذشته گردشگران زيادي را به خود جذب کرده است. پس باید در توسعه و آبادانی تفرجگاهای این شهرستان نهایت تلاش را کرد.

گفتنی است؛ غربالبیز یکی از جاذبه‌های گردشگری شهرستان مهریز و استان یزد که در روستای مدوار در چهار کیلومتری شهر مهریز قرار دارد که دارای طبیعت فوق العاده زیبا و از نظر تاریخی قدمت آن به دوران اشکانیان بر می گردد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا