امام جمعه مهریز در جلسه کارگروه شورای فرهنگ عمومی که در روستای بهادران به منظور بررسی مشکلات مسجد حضرت ابوالفضل برگزار شد گفت: مسجد ابوالفضل به عنواد برند برای شهرستان مهریز و در کشور به عنوان نمونه بی نظیر است ولی نتوانسته جایگاه خود را به شکل مقتضی پیدا کند.

حجت السلام عبدالرضا محی الدینی افزود: باید نظارات های قوی تری در کشور قوی تر شود تا افراد سود جو نتواند به نفع خود استفاده کنند

وی به مشکلات اساسی مسجد ابوالفضل اشاره کرد و ادامه داد: جاده مسجد ابوالفضل فاقد علائم راهنمایی و رانندگی مناسب سازی ، عدم اقامه نماز جماعت، تبلیغات سو در فضاهای مجازی، نبود تبلیغات فرهنگی در مسجد ابوالفضل کم است.

حجت السلام محی الدینی گفت: مکان های مذهبی و تفرجگاهای شهرستان مهریز و در همه کشور باید اهمیت بیشتری به اقامه و ترویج نماز اول وقت در مکانی پاکیزه و بهترین مکان انجام شود.

رضا زارع زاده فرماندار مهریز عنوان کرد: قویتر کردن برنامه های فرهنگی بویژه در ماه مبارک رمضان و ایام مذهبی، تأسیس پارکینگ ، امنیت توجه به بهداشت و سلامت در راستای تعامل همه ادارات به ویژه فرمانداری نیروی انتظامی ، شورای تأمین در رأس آنها امام جمعه شهرستان مهریز مشکلات مرتفع خواهد شد.

زارع زاده تصریح کرد: مسجد ابوالفضل باید به عنوان یک برند کشوری از همه لحاظ به ویژه معنوی، امنیتی به عنوان یک مجموعه فرهنگی مذهبی در کل کشور ایران شناخته شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا