جلسه توجیهی مدیران و پزشکان مرکزپزشکی حج و زیارت در حج 98 با حضور مدیرعامل هلال احمر استان و مدیر حج و زیارت استان یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ جلسه توجیهی مدیران و پزشکان مرکز پزشکی حج و زیارت استان لرستان در حج 98 با حضور آقای شریفی مدیر و حج و زیارت استان یزد و دکتر حرازی زاده مدیرعامل  و دکتر غنی زاده معاون بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر استان یزد و حضور پزشکان و مدیران حج در سالن جلسات اداره حج و زیارت یزد برگزار شد.

دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در این جلسه اظهار داشت : طی سال های گذشته مرکز پزشکی حج و زیارت به عنوان یکی از بخش های خدمتگزار در حج وظیفه بهداشت و درمان حجاج را به عهده داشته است. 

دکتر حرازی زاده بر ارتقای روابط هلال احمر و سازمان حج و زیارت برای بهبود روند خدمات رسانی به حجاج و زائران عتبات عالیات تاکید کرد.

در ادامه جلسه مدیرحج وزیارت  استان یزد بعد از بیان نکات مدیریتی از مدیران حج و پزشکان خواست در موعد مقرر معاینات پزشکی زائران حج آینده انجام و جلسات توجیهی و آموزشی کاروانها به موقع شروع شود.

مدیرحج و زیارت استان یزد حُسن خُلق و داشتن سعه صدر و اخلاق نیکو را از ویژگیهای مدیران موفق دانسته و بیان داشتند باید بیش از پیش درخدمت به زائرین و تکریم آنها تلاش نموده و رضایت پروردگار و زائرین را بدست آوریم.

شریفی در پایان این جلسه مواردی از وظایف مدیر و عوامل مجموعه را از جمله برخورد خوب با مدیران راهنما و زائرین معرفی موقعیت هتل و مسافت آن تا حرم های مطهر ،توجه کامل به اجرای دستورالعمل های سازمان ، اطلاع رسانی زمان برگزاری جلسات بعثه و شمسا به مدیران راهنما و روحانی و مداح کاروان و همچنین یادآوری زمان برگزاری زیارت دوره اماکن زیارتی ،اطلاع رسانی ایاب و ذهاب زائرین ، اطلاع رسانی برنامه خروجی کاروانها و همکاری در تفتیش اتاق زائرین در پایان مدت اقامت به جهت جلوگیری از جاماندن وسائل همراه زائرین ، و موارد دیگری را با عوامل و مدیر مجموعه در شرف شرف به عتبات عالیات استان را توصیه و یاد آوری نمود










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا