به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ پیرو جلسات و هماهنگی‌های قبلی صبح امروز شنبه سی و یکم فروردین ماه، جلسه ای با حضور سرهنگ محمدرضا اکرمی نماینده تام الاختیار معاونت تربیت و آموزش نیروی انسانی ناجا، سرهنگ محمد کمالی فرماندهی انتظامی شهرستان، رضا فلاح سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی و حسن محمدی رئیس شورای اسلامی شهر بافق در محل دفتر کار فرماندار برگزار شد.

سرهنگ اکرمی در این جلسه ضمن تقدیر از تخصیص اراضی ۷۲ هکتاری و تهیه نقشه و جزئیات آن، تسریع در شروع ساخت و ساز این مرکز آموزشی را خواستار شد.

در ادامه این جلسه فرماندار بافق نیز به بیان مزایای ایجاد این مرکز آموزشی و به خصوص تاثیرات مفیدی که در ایجاد و رونق بخشی به مراکز اقامتی و پذیرایی، ترمینال و موسسات مسافربری و ایستگاه راه آهن پرداخت و گفت: بافق شرایط ویژه و منحصر به فردی از جمله واقع شدن در پنج راه ریلی کشور و دسترسی سریع و آسان به قطارهای مسافربری و باری و همچنین قرار گرفتن بین دو استان یزد و کرمان و به خصوص قرارگیری در نزدیکی مرکز آموزشی باغین، وجود شرکت های صنعتی و معدنی علاقمند به مشارکت در این پروژه و... دارد.

محمد زاده رحمانی همچنین ضمن اعلام آمادگی جهت شروع عملیات ساخت این مرکز آموزشی در بافق، تصریح کرد: به محض ابلاغ نقشه های اجرایی و استقرار نماینده دفتر فنی و مهندسی ناحیه انتظامی استان در شهرستان عملیات تسطیح و حصارکشی این مرکز شروع خواهد شد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا