استخر سرپوشیده خورشید میبد هم‌زمان با میلاد حضرت زهرا (س) با حضور"مسعود سلطانی فر" وزیر ورزش و جوانان، "محمدعلی طالبی"استاندار یزد، "کمال دهقانی" نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، "حسین فلاح" فرماندار و جمعی از مسئولین استان و شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، پیش از ظهر امروز سه‌شنبه 7 اسفندماه هم‌زمان با میلاد حضرت زهرا (س) استخر سرپوشیده خورشید میبد با حضور"مسعود سلطانی فر" وزیر ورزش و جوانان، "محمدعلی طالبی"استاندار یزد، "کمال دهقانی" نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، "حسین فلاح" فرماندار و جمعی از مسئولین استان و شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

این استخر سرپوشیده در زمین شش هزار متری که در سال 1389 از سوی آیت‌الله اعرافی امام‌جمعه میبد به اداره ورزش و جوانان واگذارشده، ساخته‌شده است.

این استخر که در 1826 مترمربع زیربنا با بخش‌های سونا، جکوزی و استخر با تکنولوژی‌های روز ازجمله کامپیوتر مرکزی (PLC)، سیستم کنترل هوشمند گرمایش و تهویه، استفاده از فیلترهای فایبرگلاس به‌جای فولادی و... ایجادشده که در هر سانس ظرفیت پذیرش 70 نفر را داراست.

گفتنی است هزینه 4 میلیارد تومانی ساخت این استخر از محل اعتبارات ملی تأمین‌شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا