همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، 43 پروژه عمرانی ، صنعتی ، راهسازی و ورزشی ومنزل مددجوئی در شهرستان بهاباد با حضور استانداریزد در عصرروز پنج شنبه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 143 میلیون ریال به بهره برداری رسید ویا کلنگ زنی شد .

43 پروژه عمرانی  ، صنعتی ، راهسازی وورزشی در بهاباد به بهره برداری رسید

همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، 43 پروژه عمرانی ، صنعتی ، راهسازی و ورزشی ومنزل مددجوئی  در شهرستان بهاباد با حضور استانداریزد در عصرروز پنج شنبه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 143 میلیون ریال به بهره برداری رسید ویا کلنگ زنی شد .

در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 43 پروژه عمرانی، صنعتی، خدماتی، ورزشی با اعتباری بالغ بر 143 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

این پروژه ها، شامل  طرح تولید کود سوپر فسفات کارخانه کیمیاداران کویر با اعتباری بالغ بر 125 میلیارد تومان، طرح تولید نانو هیدروکسی آپاتید کارخانه آرون پاد، باند دوم محور بهاباد ـ درب هنز، آبیاری کم فشار کشاورزی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان، پروژه هایی در بخش آبخیزداری با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان، پروژه های عمرانی در زمینه بهداشت و خرید تجهیزات پزشکی با اعتبار سه میلیارد و 700 میلیون تومان، پروژه های ورزشی با اعتبار دو میلیارد تومان و ساختمان اداری بنیاد شهید و حفاظت محیط زیست شهرستان را از پروژهایی شاخص قابل افتتاح عنوان نمود.

همچنین کلنگ زنی مجموعه ورزشی کارگران شهرستان، اجرای فاضلاب روستایی آسفیچ، اجرای طرح برق رسانی پایدار به آسفیچ و گازرسانی به بخش آسفیچ که با اجرای آن ضریب گازرسانی در شهرستان 100 درصد خواهد شد را از جمله پروژه هایی بود که در دهه فجر امسال کلنگ زنی شد.

درمراسم افتتاح 43 پروژه در بهاباد استاددار یزد ، فرماندار، مدیران کل ادارات گاز استان ، برق استان ، راه وحمل و نقل جاده ای  ومسئولان شهرستا بهاباد حضورداشتند .

انتهای پیام /










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا