نمایشگاه ماشین آلات امدادی و عملیاتی شورای هماهنگی مدیریت بحران استان به مناسبت گرامیداشت روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی در محوطه ‌بقعه متبرکه امامزاده سیدجعفر(‌ع) یزد افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ محمد زارع سروی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : به مناسبت گرامیداشت روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی دخیل در امر امداد و نجات در محوطه ‌بقعه متبرکه امامزاده سیدجعفر(‌ع) یزد افتتاح که جمعیت هلال احمر استان نیز در این نمایشگاه با تجهیزات امدادی و ماشین آلات امدادی حضور یافت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : همچنین مانور نجات از ارتفاع با حضور اعضای تیم واکنش سریع در محل نمایشگاه  با هدف ارتقای سطح توان امدادی و عملیاتی تیم‌های امداد و نجات در ارتفاع، هماهنگی و انسجام تیم‌های امدادی با یکدیگر و تمرین و تقویت کارگروهی برگزار شد.

‌گفتنی است این نمایشگاه در روزهای پنج شنبه ششم و جمعه هفتم دی ماه سال جاری به منظور آشنایی عموم شهروندان با ماشین آلات امدادرسان و عملیاتی در مواجهه با حوادث و بلایا برگزار گردید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا