مردم نوعدوست شهرستان بهاباد صبح امروز با مراجعه به محل استقرار تيم سيار خونگيری سازمان انتقال خون استان یزد در محل بیمارستان حکیم بهابادی، داوطلبانه خون خود را اهدا نمودند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ مردم نوعدوست شهرستان بهاباد صبح امروز با مراجعه به محل استقرار تيم سيار خونگيری سازمان انتقال خون استان یزد در محل بیمارستان حکیم بهابادی، داوطلبانه خون خود را اهدا نمودند.
فرماندار بهاباد به همراه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری از نحوه استقرار این تيم سيار خونگيری و اهدای خون مردم بازديد و از مسئولين و كاركنان سازمان انتقال خون استان و اهدا كنندگان تقدير و تشكر نمود.
"محمدمهدی خانی زاده" در این بازدید با توجه به استقبال خوب مردم گفت: آمادگی کامل داریم تا هرگونه هماهنگی و حمایت را انجام دهیم تا پایگاه ثابت اهدای خون در بهاباد راه اندازی شود.
این پایگاه سیار از امروز به مدت دو روز در محل بیمارستان حکیم بهابادی مستقر می باشد؛ در اولین روز حدود 75 نفر مراجعه نموده اند که از 60 نفر واجد شرایط ، خونگیری شد.
گفتنی است اهدا کنندگان می توانند در حین اهدای خون، از خود عکس سلفی گرفته و به آدرس فضای مجازی اداره کل انتقال خون استان یزد @yazdbto ارسال نمایند. به نفرات برگزیده جوایزی اهدا می شود.
همچنین در پویش ملی با هشتک " #اهدای_خون_کار_خیر " می‌توانید تصاویر خود را در فضای مجازی منتشر نماید.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا