"محمود زارع شاهی" مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان یزد با حضور در فرمانداری شهرستان تفت با "محمد محامدی" فرماندار تفت دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "محمود زارع شاهی" مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان یزد با حضور در فرمانداری شهرستان تفت با "محمد محامدی" فرماندار تفت دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار "محمدحسین بهارستان" رئیس شورای شهر تفت و "رضا فلاح نژاد" رئیس و "محمد آقایی" نائب رئیس کانون بازنشستگان آموزش‌وپرورش تفت نیز حضور داشتند.

"محمود زارع شاهی" در ابتدای این دیدار به بیان گزارشی از عملکرد این صندوق در استان و شهرستان تفت ارائه داد.

"محمد محامدی" نیز در این دیدار گفت: بازنشستگان و پیشکسوتان سرمایه‌های عظیم اجتماعی و ذخایر گران‌بهای نظام هستند و خرد، اندیشه و تجربه بازنشستگان، راهگشای مسائل و مشکلات شهرستان خواهد بود.

فرماندار شهرستان تفت با اشاره به نیاز ما به افکار و تجربیات پیشکسوتان خاطرنشان کرد: نشاط و شادابی در دوران بازنشستگی امید بیشتر به کار و تلاش و آینده را برای جوانان فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: تکریم و خدمت‌رسانی به بازنشستگان نه‌تنها باید در تمامی دستگاه‌ها نهادینه و فرهنگ‌سازی شود بلکه تمامی آحاد جامعه  باید این  سرمایه‌های عظیم را قدر بدانند.

در ادامه این جلسه درباره ایجاد دهکده سلامت ویژه بازنشستگان در استان توضیحاتی توسط مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان یزد ارائه و حاضرین در جلسه پیشنهادهای خود درباره ایجاد این دهکده در شهرستان را ارائه دادند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا