به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد کشور در دیدار فرماندار بافق ضمن اعلام این خبر افزود: همه تلاش‌ های خود را به کار می گیرند تا پروژه های عمرانی که آغاز شده را در شهرستان بافق به سرانجام برسانیم.

محمدجواد عسکری ادامه داد: در ماه گذشته کارگاه احداث میدان ورودی شهر بافق (میدان غدیر) را فعال نموده و امیدواریم در دهه فجر سال جاری به مرحله بهره‌برداری و افتتاح برسد.

وی همچنین به پیشرفت فیزیکی جاده بافق _خرانق (جاده دسترسی به معدن دی ۱۹) اشاره و یادآور شد: حدود ۵۵ کیلومتر از این جاده خط کشی و با نصب علائم در دهه مبارک فجر مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد.

زاده رحمانی فرماندار بافق نیز در این دیدار با تقدیر از خدمات محمد جواد عسکری در دوران تصدی مدیریت عامل شرکت سنگ آهن مرکزی، تداوم حمایت صندوق بازنشستگی فولاد از صنایع جوار معدنی به خصوص پروژه گندله سازی سه چاهون را برای شهرستان مهم ارزیابی و با اشاره به سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد تومانی در سال ۹۶، اظهار امیدواری کرد: با توجه به حضور همزمان وی در صندوق بازنشستگی فولاد و هیئت مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی، این حمایت‌ها همچنان ادامه تا این پروژه نیز در کوتاه مدت به بهره برداری و وارد فاز آزمایشی تولید شود.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا