اختتامیه سومین کنگره سرداران و ۲۲۱ شهید والامقام شهرستان طبس با حضور امام جمعه ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان  ، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و سایر مسئولین در سالن میقات الرضا (ع)

 حجت الاسلام محمدرضا محمدی در آیین اختتامیه کنگره ۲۲۱ شهید شهرستان طبس گفت: این میزان حضور در یادواره در یک شهرستان کم نظیر و یا شاید بی نظیر بود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام جمعه فقید که اولین جلسات این کنگره با حضور ایشان برگزار شد، یادآور شد: برگزاری برنامه ای با این عظمت، پیگیری و تلاش بسیاری نیاز دارد و همه برگزار کنندگان به خوبی از عهده این کار برآمدند.

امام جمعه طبس همچنین با اشاره به هزینه های زیادی که این قبیل برنامه ها نیاز دارد افزود: هزینه های این کنگره و نمایش میدانی نیز مسئله کمی نبود که با همت مردم ، ادارات و شرکت های مختلف انجام شد و کسانی که پشتوانه انجام این کار بزرگ بودند کار بسیار مهمی انجام داده اند.

وی با تاکید بر ضربه ناپذیر بودن انقلاب اسلامی افزود: همانطور که نهضت امام حسین(ع) با عظمت است شهدای ما نیز راهشان همان راه بود و همان اخلاص یاران امام را داشتند و خدا کسانی که با جان خود برای اهداف اسلام جهاد کردند را دوست دارد و مسیر شهدا مسیری بود که انقلاب را ضربه ناپذیر ساخت.

وی با بیان اینکه بنیاد انقلاب ما را شجاعت و استقامت شهدا ساخته است، افزود: شهدا انقلاب را شکست ناپذیر کردند و به آن عزت دادند و وظیفه ما در قبال آنها و در مقابل ایثارشان، مقاومت و استقامت است.  

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: مقاومت یعنی تهاجم را بشناسیم و هم مقابله با تهاجم را بشناسیم  و استقامت یعنی خسته نشویم.

طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان :

برگزاری یادواره شهدا در شهرستان یک سرمایه گذاری ملی و تکریم از خانواده معظم شهدا و ایثارگران یک وظیفه ملی و انسانی است.

از عنایت خداوند مهربان و حضور بی سابقه مردم گرانقدر شهرستان طبس در این مراسم معنوی کمال سپاسگزاری را دارم.

از استاندار محترم ، نماینده معزز ولی فقیه ، فرماندهی سپاه انصار الرضا (ع) ، ائمه محترم جمعه ، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و بویژه خانواده معزز #شهدا_و_ایثارگران بخاطر برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر میکنم.

در حاشیه اختتامیه سومین کنگره سرداران و ۲۲۱ شهید شهرستان طبس از چهار کتاب با عناوین گلشن خاطره،  آلاله های ولایت ویراست دوم، اکبرآقا سیره عملی شهید اکبر غلامی و کتاب سیره ۴۰ شهید منتشر شده به همت  کمیته تحقیق و پژوهش این کنگره با حضور امام جمعه ، معاون استاندار و فرماندار ویژه و سایر مسئولین رونمایی شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا