دومین تالار گفتمان شهری با موضوع «اولویت های گردشگری و رونق اقتصادی» با حضور صاحبنظران حوزه گردشگری در سالن شهید هنری برگزار شد.

رفسنجان فردا:دومین تالار گفتمان شهری با موضوع «اولویت های گردشگری و رونق اقتصادی» با حضور صاحبنظران حوزه گردشگری در سالن شهید هنری برگزار شد.

عظیمی زاده شهردار رفسنجان در دومین تالار گفتمان شهری که با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و جمع کثیری از صاحبنظران حوزه های مختلف گردشگری و مدیریت شهری در سالن شهید هنری برگزار شد، با اشاره به برنامه ریزی شهرداری و شورای اسلامی شهر بر اساس نظرات مخاطبین در اولین تالار گفتمان شهری، از حمایت اعضای شورای اسلامی شهر در اجرای اولویت ها تشکر کرد و گفت: بخشی از پیشنهادات صاحبنظران در اولین جلسه تالار گفتمان در قالب بودجه تنظیم گردید و بخشی دیگر که پیش بینی شده بود، با دلگرمی شما با دقت و قوت بیشتری اجرایی شد.

وی در ادامه ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون اولویت های گردشگری در رفسنجان، به ایجاد مفهوم برندسازی و یادسازی برای شهر تأکید کرد و افزود: با همفکری شهروندان و کسانی که به شهر احساس تعلق دارند، می توان جاذبه، مزیت و یاد و خاطره برای شهر تعریف نمود.

شهردار رفسنجان شهروندان را مبلغان برند شهری رفسنجان دانست و تصریح کرد: باید تمام توان، ابزار و امکانات به کارگرفته شود تا در قالب مدیریت مشارکت جو و با استفاده از نظرات و ایده ها، بستر شهری زنده و پویا که خدمات آن جوابگوی رفسنجانی های اصیل است، ایجاد کنیم.

شهردار رفسنجان با تأکید بر اینکه فضای شهر رفسنجان بایستی همطراز شهرهای مجاور باشد، اظهار کرد: ضروریست شرایط بهتری ایجاد کنیم و شهر را چندین سال جلو ببریم تا در رقابت با شهرهایی که در حوزه گردشگری تلاش می کنند، جا نمانیم.

وی با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی فعلی و وضعیت مالی شهرداری نباید مانع جلب رضایت شهروندان شود، گفت: بایستی با انگیزه و تفکر قوی اولویت ها را پیش بینی و عدالت در توزیع اعتبارات بودجه را لحاظ کنیم.

عظیمی زاده در پایان با اشاره به اهم موضوعات محوری حوزه گردشگری، شناخت جاذبه ها، ایجاد زیرساخت، تقویت ارتباطات و توسعه تبلیغات اثرگذار را ضروری خواند و افزود: بایستی با اجرای طرح هایی چون پروژه «صدچشمه» در رودخانه شور، ضمن تبدیل معضلات شهری به فرصت ها، زمینه حضور گردشگران در شهر رفسنجان را فراهم کنیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا