جلسه شورای اداری و کمیته برنامه ریزی شهرستان طبس به ریاست سید مهدی طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه برگزارشد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در جلسه شورای اداری خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان  تاکید کرد : تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم قرار دهید و تا جایی که قوانین و مقررات  اجازه می‌دهد با مکاتبه، تلفن و تعامل  مسائل و مشکلات پیشروی مردم را حل و فصل نمایید.

 جلسه شورای اداری شهرستان طبس  با حضور "حجت الاسلام محمدی" امام جمعه طبس، "سید مهدی طلائی مقدم" معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان،"سعید برقی" معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه،"علیرضا خلیلی" معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه، "کوروش آموزگار"معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در سالن شهید رجایی فرمانداری ویژه برگزار شد.


سید مهدی طلائی مقدم در این جلسه با اشاره به  شرایطی که در آن هستیم و مشکلات اقتصادی و بحران هایی که اغلب از خارج کشور و بخشی در داخل کشور به آن دامن میزنند تا نظام را ناکارآمد جلوه دهند گفت : دو اتفاق بزرگ ظرف چند سال  اخیر انجام شد یکی مذاکراتی که منجر به برجام شد و دیگری موفقیت هایی که بعد از برجام حاصل شد، در شرایطی که در برجام بودیم اجماع جهانی بر علیه ایران شکل گرفته بود و اغلب کشورها سعی داشتند ایران را در مذاکرات ناکارآمد جلوه دهند و شرایط سخت را به آن تحمیل کنند.

وی با بیان اینکه با درایت مقام معظم رهبری، پیگیری های ریاست محترم جمهور و تیم مذاکره کننده دولت، پیگیری‌ها منتج به برجام شد گفت : شرایطی که در آن زمان داشتیم با شرایط کنونی که در آن قرار دادیم متفاوت است در زمان برجام اجماع جهانی بر علیه ایران بود اما نقطه قوت و اتکا ما اجماعی بود که در داخل شکل گرفت،وفاق،وحدت و اقتداری که همیشه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را کارآمد و مقتدر جلوه داده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان خاطرنشان کرد: پس از عهدشکنی و بداخلاقی رئیس جمهور آمریکا در مذاکرات و عهدنامه های بین المللی، این کشور را منزوی کرد و تمامی کشورهای در سازمان ملل و شورای امنیت به استثنای چند کشور  اقدام رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند.امروز در موضوعات برجام آمریکا در انزوای کامل قرار دارد.

وی گفت: رای دادگاه لاهه نشان دهنده حقانیت مردم، نظام و حکومت جمهوری اسلامی است و امروز اجماع جهانی با ایران است.
وی با اشاره به وحدت و اجماع داخلی کشور گفت: این همان موضوعی است که در مذاکرات، دوران هشت سال دفاع مقدس و شکل گیری انقلاب اسلامی باعث موفقیت ما شد و این را دشمن می‌داند و تمام هدف آمریکا و هم‌پیمانانش این است که بخواهند وفاق را تبدیل به تفرقه و نارضایتی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره میز خدمت گفت : میز خدمت بخشی از کار است که میتواند رضایتمندی، همراهی و حمایت مردم را به خود جلب کند اما بخش دیگر کار بکارگیری تمام توان خود برای حل مشکلات مردم است. وی تصریح کردتمام توان خود را برای حل مشکلات مردم قرار دهید و تا جایی که قوانین و مقررات  اجازه می‌دهد با مکاتبه، تلفن و تعامل مسائل و مشکلات پیشروی مردم را حل و فصل نمایید.

سید مهدی طلائی مقدم با بیان اینکه امروز در شهرستان طبس صدای واحدی شنیده می شود آن هم صدای توسعه شهرستان است افزود : امروز شهرستان بیش از همیشه نیاز به آرامش و همراهی دارد، نقد ها نیز در جهت سازندگی می‌تواند کمک کند تا شهرستان رو به توسعه و پیشرفت حرکت نماید.

معاون استاندار و فرماندار ویژه با اشاره به موضوع پیاده روی اربعین گفت: مدیران نهایت همکاری را با ستاد اربعین داشته باشند تا امسال نیز مانند سنوات گذشته برنامه ریزی مراسم اربعین به نحو شایسته در شهرستان  صورت گیرد و بتوانیم شرایط را برای حضور مردم در این راهپیمایی فراهم کنیم.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات شهرستان گفت: امسال از محل مالیات بر ارزش افزوده اعتبارت خوبی بین دستگاه های اجرایی شهرستان  از جمله اداره  ورزش و جوانان توزیع شده که مدیران باید پیگیری نمایند که سریعتر پروژه ها عملیاتی شود.

رئیس شورای تأمین شهرستان در بخش پایانی  از سخنان خود با اشاره به برگزاری سومین کنگره سرداران و ۲۲۱ شهید شهرستان طبس بیان داشت: مدیران به همراه کارکنان و خانواده های خود در برنامه های این کنگره حضور داشتنه باشند تا بتوانیم این کنگره را در شأن شهدا برگزار کنیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا