یزد فردا : همان‌گونه که پس از فیلترینگ تلگرام نیمی از مشکلات کشور حل شد، با برخورد با این عزیزان نیز نیم دیگر از مشکلات حل شده و کشورِ گل و بلبلی خواهیم داشت.

 محمد حسین تقوایی زحمتکش

همان‌گونه که پس از فیلترینگ تلگرام نیمی از مشکلات کشور حل شد، با برخورد با این عزیزان نیز نیم دیگر از مشکلات حل شده و کشورِ گل و بلبلی خواهیم داشت.


محمد حسین تقوایی زحمتکش طنز:  زمین‌گیر شدن اصولی تلگرامپس از کارشناسی درباره علل فیلترینگ تلگرام، به چند نکته کلیدی و اساسی دست یافتم: اگر با دقت نگاه کنیم مجرمان خطرناکی، خیلی شیک و مجلسی در اطراف‌مان زندگی می‌کنند که تصور می‌شود بايد با آن‌ها برخورد جدی كرد تا اینکه به صورت کامل تلگرام و تمام پیام‌رسان‌های خارجی زمین‌گیر و نابود شوند.

همان‌گونه که پس از فیلترینگ تلگرام نیمی از مشکلات کشور حل شد، با برخورد با این عزیزان نیز نیم دیگر از مشکلات حل شده و کشورِ گل و بلبلی خواهیم داشت.

الف: علاقه‌مندان، دانشجویان، دانش‌آموختگان، استادان و مهندسان و کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات در تمام رشته‌ها و در تمام مقاطع تحصیلی اولین گروهی هستند که بايد با آن‌ها برخورد جدی صورت گیرد، به هرحال اپلیکیشن تلگرام توسط همین قشر از جامعه (گیرم که از نوع روسی‌اش) نوشته شده است و با حذف این گروه در کشور می‌توان به جای درمان به صورت ریشه‌ای، مرض را پیشگیری کرد.

ب: لازم است که كليه اصناف کامپیوتر و موبایل در تمام کشور تعطیل شوند؛ چرا که وقتی کامپیوتر و موبایل فروخته نشود و در دست مردم نباشد، تلگرام را که نمی‌شود روی یخچال و کولر نصب کرد! به‌اين‌گونه ریشه تلگرام در جامعه خشکانده می‌شود.

ج: مدیران، سهامداران، کارشناسان، کارمندان و نگهبانان و تمام پرسنل شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت هم بايد تحت پیگرد قرار گیرند، به هر تقدیر زمانی که ارتباط شنیع و زشت اینترنتی در کشور ارائه نشود و باندی نباشد که حتی یه ذره پهنا داشته باشد، کاربران تلگرام که نمی‌توانند با دود به یکدیگر پیام داده یا به جای جولان دادن در درازا و پهنای باند در غار، گروه و کانال تشکیل دهند. بدین گونه این‌بار نیز تلگرام برای همیشه زمین‌گیر می‌شود.

د: فعالان حوزه صنعت برق نیز کم تقصیر نیستند و بايد هرچه سریع‌تر این صنعت متوقف شود زیرا که با توقف آن، کامپیوتر، موبایل و مودمِ اینترنت از کار افتاده و به صورت اصولی تلگرام نابود می‌شود.

ه: البته موارد ذکر شده بخشی از جامعه هستند که به‌عنوان متهم ردیف دوم در کنار تلگرام قرار می‌گیرند، اگر بخواهیم برای همیشه از شر تلگرام و تمام پیام‌رسان‌های خارجی خلاص شویم، توصیه می‌شود مشاغل تمام فعالان صنف غذا، پوشاک کیف و کفش، معماران و کارگران ساختمان، مهندسان راه و ساختمان، مدیران شرکت‌های دارویی، پزشکان و تمام افرادی که در آرامش و آسایش نقشی دارند حذف شود. بی‌شک با حذف این اصناف می‌توان هزاران گرفتاری بر سر افراد آوار کرد و آنها را چنان گرفتار كرد تا دیگر وقتی برای استفاده از هیچ پیام‌رسانی نداشته باشند.

البته سوالی باقی می‌ماند؛

با این رویه تکلیف خدمات ریز و درشتی که در کشور ارائه می‌شود، چیست؟

جواب ساده است:

پس از نابودی تلگرام، دیگر معضلات جامعه هم با همین روش کارشناسی شده به راحتی حل می‌شوند!

در حال حاضر اولویت اصلی کشور زمین‌گیر کردن تلگرام است، فعلا فکر و ذکرمان همین باشد تا بعد...




  •  بی قانون/ زمین‌گیر شدن اصولی تلگرام
  •  انتشار: روزنامه کشوری قانون- ضمیمه طنز بی قانون
  • محمد حسین تقوایی زحمتکش
  •  20 اردیبهشت 1397
  • کد خبر: 77956

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا