مهریز خبرنگار یزدفردا- زارع  :مهندس "علیرضا ابویی مهریزی" به عنوان بيستمين شهردار مهريز پس از انقلاب اسلامي منصوب شد

 

باصدور حكمي از سوي " محمد رضا فلاح زاده " استاندار یزد مهندس علیرضا ابویی به عنوان شهردار مهریزمنصوب شد.

 

متن حكم انتصاب " علیرضا ابویی مهریزی" به سمت شهردار جديد مهریز توسط استاندار یزد به شرح زير صادر شده است:

 

با توجه به پیشنهاد شماره 11116 مورخ 14/9/1387 شورای اسلامی شهر مهریز و در اجرای تبصره بند یک ماده 71 قانون تشکیلات و وظایف انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1/3/1375 به موجب این حکم از تاریخ صدور برای مدت قانونی به سمت شهردار مهریز منصوب می شوید.

 

امید است با اتکال به پروردگار سبحان و بهره گیری و استفاده بهینه از کلیه امکانات مادی و معنوی و همکاری متقابل با مسئولین محلی در اداره امور توسعه و عمران شهری و عنایت کامل به مقررات و ضوابط شهرسازی و ریشه یابی مشکلات  و نارسائیها و ارائه برنامه به مراجع ذیربط برای رفع کاستیها، حفظ و حراست از اموال عمومی، بهبود وضعیت رفاهی شهروندان کوشا بوده و سعی لازم جهت تحقق اهداف عالیه اسلام و خدمت به مردم عزیز معمول گردد.

 

توفیق جنابعالی را در ایفای مسئولیتهای محوله با رعایت کامل ضوابط و مقررات جاری و مالی از پروردگار متعال آرزومندم.

 

محمدرضا فلاحزاده -استاندار یزد

 

شهردار جدید مهریز  متولد سال 1350 است و دارای مدرک لیسانس عمران از دانشگاه آزاد  اسلامی یزد می باشد.

 

 مسئوليتهای ریاست نظام مهندسی شهرستان مهریز، مدیر عامل اتحادیه تعاونی های محلی طرح مسکن مهر، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن فراگیر اتحاد مهریز{مسکن جوانان) مدیرعامل شرکت ظفر عمران یزد، عضو نظام مهندسی استان یزد، طراح و ناظر پروژه های صنعتی، تجاری و مسکونی و مشاور و ناظر پروژه های اسکلت فلزی در سطح استان را می توان ازتجارب كاري وي نام برد .

 

با توجه به اينكه شهردارمنتخب شوراي اسلامی شهر مهریز علاوه بر بومي بودن از نيروي جواني نيز برخورداراست انتظار مي رود برنامه ها وفعاليت ها ي شهرداري مهریز روند رو به رشدي داشته باشد .

یزدفردا

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا