یزدفردا "محمد رضا فلاح زاده استاندار یزد ، محمد رضا محمدی مدیر عامل شركت آب و فاضلاب استان یزد ، و جمعی از مسئولین شهر اشكذر از مخزن پنج هزار متر مكعبی و تاسیسات بهره برداری موقت انتقال آب به این شهر بازدید كردند.
به گزارش روابط عمومی شركت آب و فاضلاب استان یزد مخزن پنج هزار متر مكعبی ذخیره آب اشكذر با اعتباری بالغ بر 4/7 میلیون ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و هیات همراه به استان یزد و اعتبارات عمرانی- استانی در حال ساخت می باشد.
مدیر امور آبفای اشكذر ضمن اعلام این خبر خاطر نشان كرد: ساخت پروژه مخزن پنج هزار متر مكعبی اشكذر 10 درصد از برنامه زمانبندی ساخت پروژه، جلوتر می باشد و در حال حاضر به پیشرفت فیزیكی 80 درصد رسیده است.
اصغر عالم زاده بیان كرد:ساخت این مخزن با هدف ذخیره و متعادل سازی فشار آب مشتركین اشكذر از بهمن ماه سال 86 آغاز شده و در بهمن ماه سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.
وی خاطر نشان كرد : در حال حاضر آب شرب شهروندان اشكذر در یك مخزن بتنی سه هزار متر مكعبی زمینی و یك مخزن 500 متر مكعبی هوایی ذخیره می شود كه با بهره برداری از مخزن پنج هزار متر مكعبی مذكور حجم مخازن این شهر به هشت هزار و 500 متر مكعب می رسد.
عالم زاده اظهار داشت: با بهره برداری از مخزن پنج هزار متر مكعبی تا 24 ساعت توان تامین آب موردنیاز شهروندان را خواهیم داشت.
گفتنی است در این بازدید محمدرضا فلاح زاده استاندار یزد بدلیل كیفیت مناسب وسرعت اجرای پروژه از دستگاه نظارت وپیمانكارتقدیر وتشكر كرد.
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا