به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان ابرکوه استان یزد پایگاه اطلاع رسانی شبکه دامپزشکی شهرستان ابرکوه به آدرس www.abarkoohivo.ir در هفته گرامیداشت دامپزشکی راه انداز شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان ابرکوه استان یزد پایگاه اطلاع رسانی شبکه دامپزشکی شهرستان ابرکوه در هفته گرامیداشت دامپزشکی راه انداز شد.

مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان ابرکوه ضمن اشاره به این خبر گفت: در راستای اطلاع رسانی و تعاملات بیشتر بین دامپزشکی شهرستان ابرکوه با مراکز بخش خصوصی و صاحبان صنایع دامی و نیز سایر مخاطبان، این سایت راه اندازی شد.

دکتر علی فاتحی نیا اطلاع از آخرین خبرهای دامپزشکی در سطح شهرستان، آشنایی با انواع بیماری های دام و طیور و معرفی پرسنل به همراه شرح وظایف آن ها را از قابلیت های این سایت عنوان نمود و گفت: علاوه بر موارد ذکر شده آلبوم تصاویر و بانک اطلاعات دامپزشکی استان یزد در این صفحه گنجانده شده است و می تواند برای علاقه مندان بسیار سودمند و مثمر ثمر واقع شود.

وی در پایان از ارائه خدمات الکترونیکی در بخش های تشخیص و درمان، دفتر قرنطینه و امنیت زیستی ، معاونت بهداشتی و پیشگیری و اداری و پیشتیبانی خبر داد و گفت: به منظور اطلاع در بازخورد کاربران این سایت، لینک نظرات و پیشنهادات به این وب سایت لینک شده است که می تواند ما را از میزان موفقیت آمیز بودن عملکرد آن مطلع نماید و در رفع معایب و ارتقاء سطح خدمات ارائه شده در وب سایت موثر باشد.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_151112.jpeg

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا