یزد فردا :امام جمعه ابرکوه یزد با اشاره به حکم تنفیذ آقای دکتر روحانی رییس جمهوری توسط مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور اطمینان داده اند که ملت شجاع ایران ، خدمتگزاران کشورشان را در دشواری ها و در مقابله با زورگوئی ها و زیاده خواهی های استکبار تنها نخواهند گذاشت.

حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی درخطبه های نماز جمعه باتبریک میلا با سعادت هشتمین امام شعیان حضرت امام رضا (ع)اظهارکرد: دولت آینده باید از تهدیدها و تحریمها و ترفندهای دشمن ،هراسی نداشته باشد.
وی بابیان اینکه نظام و کشور عزیزمان بسیار پرظرفیت است افزود: مسئولان باید این استعداد و ظرفیّتها را بشناسند و از آنها بهره برداری کنند.
امام جمعه ابرکوه یادآورشد : براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری ، دولت دوازدهم باید مبارزه با فساد را اولویّت بخشد.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم رییس جمهور محترم و دولت آینده موفق شوند با تدبیر در برابر هجمة گسترده دشمنان و بدخواهان و بحران آفرینان با حمایت از تولید و اشتغال در جبهة اقتصادی و حمایت از نیروهای انقلاب در جبهة فرهنگی و با یکسان سازی مواضع بر موج بحرانها فائق آیند.
امام جمعه ابرکوه بااشاره به ایام اعزام حجاج بیت الحرام وبرگزاری مناسک حج تصریح کرد: امیدوارم حجاج با توفیقات الهی بتوانند با اعمال و مناسک خود آئینه تمام نمای مناسک حج ابراهیمی باشند .
وی افزود: حج ابراهیمی یعنی حج در پرتو ایمان و اتحاد امت اسلام و تبّری جستن از شرک و ظلم و طاغوت که جلوه ای از عبادت توأم با سیاست است .
ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا