یزد فردا :فرماندار اردکان درنشست راه اندازی دفتر باشگاه خبرنگاران جوان اردکان گفت: نقش رسانه ملی باید روشن‌سازی اذهان، آگاهی‌بخشی و تقویت روحیه امید در جامعه باشد.

راه‌اندازی دفتر باشگاه خبرنگاران جوان در اردکانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ در آستانه روز خبرنگار سرپرست باشگاه خبرنگاران جوان مرکز یزد با فرماندار اردکان دیدار کرد.
فرماندار اردکان در این زمینه  گفت: نقش رسانه ملی باید روشن‌سازی اذهان، آگاهی‌بخشی و تقویت روحیه امید در جامعه باشد.
هادی مقیمی در این دیدار بر نقش رسانه ملی در فراهم نمودن بسترهای مناسب برای انعکاس مؤثر و فراگیر رویدادهای جامعه تأکید کرد و افزود: از اقدامات تأثیرگذار و نقش بی‌بدیل رسانه استانی روشن‌سازی اذهان مخاطبان، آگاهی‌بخشی شفاف و صحیح از رخدادها و برقراری آرامش است.
وی با اشاره بر نقش برجسته رسانه‌های همگانی در تقویت روحیه امید در جامعه گفت: در سایه امید و شادی است که همبستگی مردمی و انسجام ملی شکل‌گرفته و حفظ می‌شود.
مقیمی اشاره کرد: خبرگزاری‌ها باید در چارچوب سیاست‌های اجرایی کشور همراه با اهداف نظام حرکت کنند.
فرماندار اردکان بابیان اینکه صداوسیما استان یزد ارتباط خوب و قابل‌توجهی با دولت و مردم برقرار کرده است گفت: اگر ارتباط بین مردم و مسئولان ایجاد نشود باید منتظر چالش‌های جدی در دستگاه‌های دولتی بود درحالی‌که این موضوع باید توسط خبرنگاران رصد شده و به‌ دقت منعکس شود و مدیران نیز برای آن چاره‌اندیشی کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه گردشگری مهم‌ترین اولویت توسعه اردکان است اشاره کرد: رسانه می‌تواند با معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان اردکان که در نوع خود در جهان بی‌نظیر است، زمینه‌های لازم را برای اصلاح فرهنگ سفر فراهم آورد تا ضمن بهره‌مندی گردشگران داخلی از جاذبه‌های گردشگری کشور، زمینه‌های حضور گردشگران خارجی در این شهرستان نیز فراهم شود.
مقیمی افزود: اردکان دارای قابلیت‌های گردشگری، فرهنگی و طبیعی است که صداوسیما می‌تواند با معرفی این موارد در توسعه شهرستان اردکان نقش خود را ایفا کند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا