یزد فردا :مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی یزد گفت: جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت خدماتی شهرک صنعتی اردکان با حضور بیش از 60 درصد سهامداران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی یزد،‌ سید مسعود عظیمی در این جلسه ضمن تشریح اساسنامه مصوب جدید شرکت خدماتی شهرکهای صنعتی به بیان تغییرات لحاظ شده در آن پرداخت.
وی ادامه داد: در طی سال اخیر اقدامات نسبتا خوبی در شهرک صنعتی انجام شده است که می بایست توسط سهامداران و اعضای هیئت مدیره کمبودهای موجود بصورت جدی مطالبه و پیگیری شود.
عظیمی یکی از اقدامات ارزنده صورت گرفته را پیگیری ایجاد ساختمان مخابرات برشمرد و افزود: ساختمان مخابرات شهرک با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد ریال احداث شده است و همچنین شرکت خدماتی شهرک نیز نسبت به خریداری و افزایش ظرفیت خطوط تلفن با هزینه ای نزدیک به 4 میلیارد ریال نموده است.
وی با بیان اینکه برخی از مشکلات هنوز هم پابرجاست گفت: یکی از دغدغه های مهم واحدای صنعتی در شهرک صنعتی اردکان بحث امنیت شهرک است که در مجمع حاضر بایستی در خصوص راهکارهای افزایش امنیت و گشت های انتظامی شهرک تصمیمات لازم اتخاذ و در تکالیف مجمع دیده شود.
عظیمی اضافه کرد: خدمت رسانی به صنعتگران از وظایف اصلی و فلسفه تشکیل شرکت های خدماتی می باشد که می بایست مجدانه پیگیری شود و رضایت هرچه بیشتر مدیران صنعت جلب شود.
گفتنی است در پایان جلسه با اخذ رای از واحدهای حاضر در مجمع، اساسنامه جدید به تصویب نرسید و همچنین صورتهای مالی ارائه شده به تصویب رسید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا