یزد فردا: فرمانداراردکان گفت: آموزش های متنوع فنی و حرفه ای زمینه ارتقای سطح مهارت جوانان جویای کار را فراهم ساخته و به کارآفرینی و ایجاد اشتغال بیشتر کمک می کند.

 هادی مقیمی  در بازدید از مرکز فنی و حرفه ای امام علی علیه السلام اردکان با تبریک هفته ملی مهارت افزود: گسترش آموزش های فنی و حرفه ای از برنامه های مورد حمایت دولت تدبیر و امید در عرصه اشتغال زایی است .
وی با بیان اینکه آموزش های لازم از اتلاف وقت و سرمایه های ملی جلوگیری و منجر به بهبود وضعیت اقتصادی و افزایش سرمایه کشور می شود، تصریح کرد: افرادی که در این مرکز آموزش می بینند مهارت های لازم را کسب کرده و برای خود می توانند شغل ایجاد کنند.
فرماندار اردکان تصریح کرد: هر کار فرمایی دنبال کاهش ضایعات و افزایش تولید است که کارگران ماهر می توانند در این زمینه نقش موثری داشته باشند.
امام جمعه اردکان نیز گفت: ارزش هر کاری زمانی بیشتر می شود که در آن مهارت و تخصص پیدا شود و آموزش مهارتهای فنی و حرفه ای، فرهنگ کار و تلاش را بین جوانان گسترش می دهد .
حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر بیان داشت: با ترویج فرهنگ مهارت آموزی اهمیت این موضوع بیشتر می شود و مورد استقبال قرار می گیرد و اگر این فرهنگ ایجاد شود جوانان بیشتری در کلاس ها و آموزش ها شرکت می کنند .
مرکز فنی و حرفه ای امام علی (ع) اردکان در زمینه آموزش در مرکز ثابت، تیم های سیار، زندان، صنایع و اصناف، پادگان و روستا به ارائه آموزش های مهارتی فنی وحرفه ای به جویندگان مهارت اقدام می نماید.
اردکان با 98 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا