به منظور بررسی و پیشرفت اهداف اداره اوقاف و امور خیریه اردکان معاونتهای توسعه منابع و پشتیبانی و بهره وری ‏اقتصادی با فرماندار اردکان دیدار و گفتگو کردند. ‏

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، ابوالفضل خوشنویس معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف عصر روز گذشته با فرماندار اردکان دیدار و در رابطه با برنامه های اوقاف اردکان گفتگو کرد.

در این دیدار که حمید رضا تربتی معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان نیز حضور داشت در رابطه با راهکار های توسعه و پیشرفت اهداف اداره اوقاف و امور خیریه بحث و تبادل نظر گردید.

فرماندار اردکان ضمن تاکید بر لزوم تبدیل بقاع متبرکه و امامزادگان  به عنوان قطب های فرهنگی در شهرستان افزود: هم اندیشی و بهره برداری از منابع انسانی شهرستان می تواند در این خصوص تاثیر گذار باشد.

معاونین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد نیز در این نشست با اشاره به جایگاه خوب اردکان در حوزه موقوفات ابراز امیدواری نمودند: انشالله با جذب سرمایه گذار برای فرصت های سرامایه گذاری وقفی در شهرستان نیز قدم های سازنده ای برداشته شود.

تربتی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال افزود: با بهره وری اقتصادی در مولفه وقف به عنوان یکی از نماد های اقتصاد اسلامی می توان در بحث اقتصاد مقاومتی و اشتغال ایفای نقش نمود.

اعتبارات جاری اداره ، اعتبارات مساجد و بقاع متبرکه و اعتبارات در خصوص پروژه GIS موقوفات از دیگر مباحث این نشست بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا