یزدفردا -سیاسی -مناسبت ها :استاندار يزد به مناسبت بيستمين سالگرد ارتحال حضرت آيت ا... خاتمي پيامي صادر كرد.


به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، محمدرضا فلاح زاده در اين پيام آورده است: آيت ا... حاج سيد روح ا.. خاتمي يكي از علماي بنام ديار دارالعباده و دار العلم يزد به شمار مي رود كه پس از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي با حكم بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) به عنوان امام جمعه‌ اردكان و به دنبال شهادت سومين شهيد محراب آيت‌الله صدوقي (ره) به سمت امام جمعه‌ي يزد و نماينده‌ي حضرت امام (ره) منصوب شد.
آيت ا.. خاتمي عالمي وارسته بود كه عمرش را در راه خدمت به مردم سپري كرد و يكي از چهره هاي خالص، باتقوا و ساده زيستي بود كه ياد و خاطره اش براي هميشه در يادها باقي خواهد ماند.
جايگاه ايشان در نظام جمهوري اسلامي ايران آنچنان بلند و استوار است كه امام راحل از وي به عنوان چهره‌ي تابناك مبارزات خستگي‌ناپذير روحانيت روشن‌ضمير در دهه‌هاي اخير اين مرز و بوم ياد كرده اند و او را روشنفكري متدين و مجتهدي بزرگوار و از خوبان اميني دانستند كه اگر نتوان گفت بي‌نظير، مسلما كم‌نظير بود.
اينجانب با گراميداشت بيستمين سالگرد ارتحال اين عالم جليل القدر و مروج اسلام ناب، موفقيت همگان را در راستاي آرمانهاي بلند حضرت امام خميني(ره) و در پرتو منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا