یزدفردا -سیاسی نظامی-بسیج:استاندار يزد با تاكيد بر اهميت امر به معروف و نهي از منكر اظهار داشت: استقرار، دوام و بقاي نظام اسلامي از مهم ترين معروف ها ست.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، محمدرضا فلاح زاده در جمع فرماندهان و مسئولين بسيج و سپاه الغدير استان يزد در محل سالن حميديا با اشاره به فرموده بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني(ره) كه بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکيل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده اند گفت: تمام كساني كه در عرصه‌هاي مختلف فرهنگي، علمي، اقتصادي، توليدي، كشاورزي و آباداني مشغول به كار و خدمتگزاري مي باشند و در مسير اسلام ناب قرار دارند بسيجي هستند.
وي ادامه داد: اما آنچه كه مورد تكريم مي‌باشد كسي است كه جان خود را در كف دست نهاده و حاضر مي‌شود آن را در راه خدا تقديم نمايد و در اين راه جانباز يا اسير شده و يا به درجه رفيع شهادت نائل آيد كه اين سرآمد همه بسيجيان است كه در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد آن بوديم.
فلاح زاده با اشاره به اهميت امر به معروف و نهي از منكر، تلاش در جهت استقرار، دوام و بقاي نظام اسلامي را مهم‌ترين امر به معروف برشمرد و خاطرنشان كرد: بايد در جهت بقاي نظام اسلامي و ترويج دستاوردها و ارزش هاي انقلاب و تقويت رهبري تلاش كرد.
استاندار يزد با اشاره به ترويج علني ابتذال و فساد در رژيم طاغوت گفت: در دوران رژيم فاسد طاغوتي فجيع ترين ضد ارزش ها عرضه شده بود كه به لطف خدا و به بركت انقلاب شكوهمند اسلامي ايران ريشه كن شد و بايد قدر آن را بدانيم.
وي ادامه داد: مهم تر از همه قدرداني از مردمي است كه جان خود و فرزندان خود را ايثار كردند و فرهنگ عاشورايي را احيا نمودند و اين از اولين وظايف بسيج مي باشد.
استاندار يزد تلاش در جهت جلوگيري از ساختارشكني ارزشي را يكي از مهم ترين نهي از منكرها عنوان كرد و افزود: بايد در جهت ترويج اسلام ناب تلاش كنيم. وي ادامه داد: نخستين وظيفه پيامبران و ائمه اطهار(ع) عقيدتي و در جهت ترويج فرهنگ خدايي است.
استاندار يزد در پايان براي همه بسيجيان سرافراز و عاشق آرزوي توفيق روز افزون كرد.  
یزدفردا       
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا