یزد فردا:جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان در دیدار با دادستان شهرستان اردکان گفت: قوه قضائیه نقش مهمی در تأمین امنیت جامعه دارد.

 به مناسبت روز قوه قضائیه جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان با حضور در دادگستری شهرستان با دادستان و رئیس دادگستری اردکان دیدار کرد.
در این دیدار سرهنگ حسین هاتفی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران حضرت امام خمینی(ره) به نقش قوه قضائیه در جهت ایجاد و تأمین امنیت در جامعه اشاره کرد و آن را مهم و خطیر برشمرد.
وی با تبریک هفته قوه قضائیه از خدمات و تلاش های پرسنل دادگستری شهرستان اردکان تشکر و قدردانی کرد.
جانشین فرمانده سپاه اردکان همچنین با تشکر از همکاری مسئولین قضایی شهرستان در راستای تحقق اهداف و برنامه های بسیج بر نقش بسیج حقوقدانان و دادگستری در جهت آموزش، پیشگیری و کاهش جرائم در جامعه تأکید کرد.
مسئولین قضایی شهرستان اردکان هم ضمن تشکر از حضور جانشین سپاه در جمع پرسنل دستگاه قضا با اشاره به عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران در حمله موشکی به مقر گروهک تروریستی داعش در دیرالزور سوریه این اقدام را نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانستند و تأکید کردند که پیام این عملیات به تروریست ها و حامیان آنها این بود که ما نخواهیم گذاشت که خون عزیزانمان پایمال شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا