با حضور استاندار یزد  :عسكرزاده، فرماندار سابق شهرستان خاتم جای خود را به امامی، فرماندار جدید داد

 

یزدفردا :استاندار یزد با بیان این كه همه زیرساخت‌ها برای توسعه شهرستان خاتم مهیاست تاكید كرد تكیه بر راه اندازی صنایع تبدیلی حوزه كشاورزی و دامداری باید محور توسعه این شهرستان قرار گیرد.
، محمدرضا فلاح زاده در مراسم تودیع و معارفه فرماندار خاتم با گرامیداشت 13 آبان به عنوان سالگرد تبعید حضرت امام خمینی(ره) به دلیل اعتراض به قانون ننگ آور كاپیتولاسیون، كشتار دانش آموزان قیام كننده بر علیه رژیم فاسد طاغوتی در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریكای جنایتكار در سال 58 به عنوان انقلاب دوم ملت ایران به تعبیر امام راحل گفت: به رغم كارشكنی های دشمنان، انقلاب اسلامی ایران تا به امروز گامهای خود را محكم و استوار برداشته و در راستای استراتژی تعیین شده حضرت امام خمینی(ره) حركت كرده است.
 
فلاح زاده :در طرح های صنعتی، بیش از 7 هزار و 500 میلیارد تومان صنعت دولتی و بیش از 22 هزار میلیارد تومان صنعت بخش خصوصی، آماده افتتاح و بهره برداری است
 

استاندار یزد با اشاره به این بیانات ارزشمند امام  خمینی(ره) كه فرمودند اسلام تمام سنگرهای كلیدی جهان را فتح خواهد كرد به تحقق بیانات ایشان در خصوص وقایعی چون سقوط شاه و صدام و نابودی نظام كمونستی اشاره  و به پیشرفت‌های دولت نهم پرداخت و افزود: رشد 62 درصدی شاخص بورس، واگذاری 10 برابری در اجرای اصل 44 قانون اساسی، اجرای بیش از 90 درصد از مصوبات دولت، اتمام 52 هزار طرح و پروژه عمرانی و صنعتی، رشد 172 درصدی در بخش سرمایه گذاری، صنعت و صادرات، رشد 20 درصدی محصولات كشاورزی علی رغم خشكسالی و رشد 3 برابری بودجه فرهنگی در كشور بخشی از اقداماتی است كه توسط دولت نهم انجام شده است.
فلاح زاده ادامه داد:در طرح های صنعتی، بیش از 7 هزار و 500 میلیارد تومان صنعت دولتی و بیش از 22 هزار میلیارد تومان صنعت بخش خصوصی، آماده افتتاح و بهره برداری است. 
وی با اشاره به طرح تحول اقتصادی كه توسط دولت نهم مطرح گردیده گفت: در طرح تحول اقتصادی 90 هزار میلیارد تومان یارانه ساماندهی خواهد شد و این گامی در جهت عدالت و توسعه كشور است.
استاندار یزد با بیان این كه در زمان روی كار آمدن دولت نهم 330 میلیون متر مكعب گاز در كشور تولید می‌شد تاكید كرد: این در حالی است كه امروز  560 میلیون متر مكعب گاز در كشور در حال تولید است.
وی با بیان این كه در زمان دولت نهم و در حوزه عمرانی‏، پروژه ها 5/2  برابر نسبت به گذشته، رشد داشته ادامه داد: به عنوان نمونه در همین استان حدود1200 پروژه در حال انجام می باشد.
استاندار یزد بابیان این كه مصرف بنزین تا قبل از این دولت، 95 میلیون لیتر بود گفت: این در حالی است كه پس از اجرای طرح سهمیه بندی سوخت، این میزان به 64 میلیون لیتر كاهش یافته است.
 

وی با بیان این كه در حوزه كمیته امداد، دریافتی محرومین 8 هزار تومان بود گفت: این مقدار در زمان دولت نهم به 25 الی 60 هزار تومان رسیده است.
در زمان روی كار آمدن دولت نهم 5/7 میلیون تلفن همراه بین مردم توزیع شده بود كه این میزان اكنون به 41 میلیون رسیده است.
وی با بیان این كه در این مدت تولید فولاد از 5 میلیون تن به 10 میلیون تن افزایش یافته است گفت: افزایش 27 میلیون تن تولید سیمان در كشور از دیگر اقدامات در زمان دولت نهم است.

 

وی با بیان این كه در حوزه كمیته امداد، دریافتی محرومین 8 هزار تومان بود گفت: این مقدار در زمان دولت نهم  به 25 الی 60 هزار تومان رسیده است.
فلاح زاده ادامه داد: در زمان روی كار آمدن دولت نهم 5/7 میلیون تلفن همراه بین مردم توزیع شده بود كه این میزان اكنون به 41 میلیون رسیده است.
وی با بیان این كه در این مدت تولید فولاد از 5 میلیون تن به 10 میلیون تن افزایش یافته است گفت: افزایش 27 میلیون تن تولید سیمان در كشور از دیگر اقدامات در زمان دولت نهم است.
استاندار یزد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرستان خاتم گفت: در بنگاه‌های زودبازده با جلب توجه مسئولین به سمت مناطق محروم، 18 میلیارد تومان تسهیلات به شهرستان خاتم اختصاص یافته كه باید در جهت جذب آن تلاش شود.
وی با بیان این كه70 پروژه خرد و كلان در سفر هیات دولت به استان به منظور تامین زیرساخت‌های توسعه در شهرستان خاتم به تصویب رسیده است گفت: به لطف خدا
شهرستان خاتم از نعمت جاده، گاز،  برق و آب برخوردار است و زیرساخت ها برای توسعه این شهرستان مهیا گردیده است. 
وی با بیان این كه 71 پروژه در سفر پر خیر و بركت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حوزه های آب رسانی، مسكن روستایی و شهری، بهداشتی، آموزشی و فرهنگی در شهرستان خاتم به تصویب رسید ادامه داد: دو مصوبه عمده، شامل بهسازی و تعریض پروژه راه سازی از یزد به خاتم و عملیات احداث واحد پتروشیمی در این منطقه است كه مورد تصویب قرار گرفته و باید تا انتها پیگیری شود.
فلاح زاده با تاكید بر توكل بر خدا، توسل به ائمه معصومین(ع) و تفكر در كارها گفت: برای خوب برنامه ریزی كردن به فرموده امام علی(ع) باید با افراد با ایمان، آگاه و شجاع و بصیر مشورت شود.
وی در پایان بر اصلاح نگرش مسئولین در توجه به مناطق محروم، تكیه بر مدیریت دانایی محور و متعهد، پیگیری تدوین سند اشتغال مناطق محروم، متمركز كردن توانمندی های اقشار متوسط جامعه برای سرمایه گذاری، مدیریت بر منابع آب، گسترش كشت گلخانه‌ای،  تكیه بر راه اندازی صنایع تبدیلی حوزه كشاورزی و دامداری به عنوان محور توسعه شهرستان خاتم، رفع اختلافات، گسترش امنیت اجتماعی و توسعه فرهنگی، معنوی و علمی تاكید كرد.
وی در پایان ضمن تقدیر از خدمات عسكرزاده، فرماندار سابق شهرستان خاتم برای امامی، فرماندار جدید این شهرستان آرزوی توفیق كرد
در ابتدای این مراسم عسكرزاده با ارائه گزارشی به بیان اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در زمان فرمانداری وی در شهرستان خاتم پرداخت.
شایان ذكر است، استاندار یزد در حاشیه سفر به شهرستان خاتم ضمن بازدید از تعدادی پروژه های سفر پر خیر و بركت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اعضای هیات دولت به استان از نزدیك در جریان میزان پیشرفت و مشكلات احتمالی این پروژه ها قرار گرفت. فلاح زاده در این بازدیدها بر پیگیری پروژه های مذكور تا رسیدن به سرانجام مطلوب و سرعت بخشیدن به اجرای آنها توسط مسئولین تاكید كرد.
 
توضیح یزدفردا :البته شاید سئوال باشد اقای امامی کیست و سوابق کاری ایشان چیست که اطلاعاتی بیشتر از خبر فوق  در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است  وشاید هم نیازی نباشد که افراد به جامعه معرفی شوند .
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا