حسینی مدیر سابق سازمان حج و زیارت یزد  تودیع و اسدزاده به عنوان مدیر جدید معارفه شد

 

یزدفردا "استاندار یزد بر توجه كارگزاران حج و زیارت بر تعهد، دین داری، ولایت مداری و دلسوزی و توجه به اسرار حج و زیارت تاكید كرد.


به گزارش یزدفردا به نقل از استانداری یزد "محمدرضا فلاح زاده در جلسه تودیع و معارفه مدیر جدید سازمان حج و زیارت استان یزد كه در محل تالار فرهنگیان یزد برگزار شد با تشكر از خدمات خادمین زائرین خانه خدا و عتبات عالیات گفت: تلاش های كارگزان حج و زیارت از مرحله ثبت نام، آموزش، جلسات توجیهی، سازماندهی، اعزام، استقرار، ایام حج و بازگشت زائران قابل تقدیر است و اجر آنها نزد خداوند متعال محفوظ است.
استاندار یزد با تاكید بر مسائلی چون تخصص، اعزام خوب، توجه مطلوب به خدمات رفاهی بهداشتی و رسیدگی و محبت به زائران افزود: نكته مهمی كه از دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) باید مورد توجه كارگزاران حج و زیارت قرار گیرد تعهد، دین داری، ولایت مداری و دلسوزی و توجه به اسرار حج و زیارت است.
وی با تاكید بر توجه به قبولی حج و زیارت زائرین و اخلاقیات ادامه داد: در نظام اسلامی باید مسئولیت كارگزاری حج به افرادی واگذار شود كه انقلابی بوده، به برائت از مشركین معتقد و مطالعات خوبی داشته باشند.

 فلاح زاده افزود: این افراد ضمن آن كه نباید اسلام خرافه، واپسگرا و آمریكایی در دل و قلبشان نفوذ كرده باشد باید مبلغ و مروج اسلام ناب باشند كه خوشبختانه در دوران انقلاب اسلامی ایران به این مسئله توجه شده است.
در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات حسینی مدیر سابق سازمان حج و زیارت یزد، اسدزاده به عنوان مدیر جدید این سازمان معرفی شد.

توضیح یزدفردا :  متاسفانه اطلاعات بیشتری از اقای اسد زاده در اختیار ما قرار نگرفته و امیدواریم روابط عمومی ها جهت اطلاع بیشتر مردم حداقل نام افراد و مختصری از سوابق مسئولین و تصویری از ایشان را جهت آشنائی بیشتر در اختیار رسانه ها قرار دهند ونکته مهم تر اینکه  خبر مربوط به 29-7-87می باشد که بدلیل عدم دعوت و ارسال خبرتوسط روابط عمومی ...... به یزدفردا با تاخیر منتشر شده است  که عذر خواهی می شود .

یزدفردا  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا