استاندار یزددر نهمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد : جوان در تاریخ اسلام وانقلاب جایگاه ویژه ای دارد

یزدفردا "فائزه دهقانی :استاندار یزد در نهمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد که در محل سالن حمیدیا استانداری با حضور بیش از 40دستگاه مربوط برگزار شد گفت: بحث جوان در تاریخ اسلام و انقلاب دارای جایگاه ویژه ای است که باید به طور مفصل در باره آن بحث شود.
"محمد رضا فلاح زاده"در نهمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان یزد که با موضوع ازدواج جوانان برگزار شد افزود: باید از حریت وشورونشاط جوانان در تمامی زمینه ها استفاده شود با توجه به این که با بالا رفتن سن این روحیه در انسان کمتر می شود.
استاندار استان یزد با اشاره به این که ازدواج یکی از مهمترین پدیده های زندگی هرجوانی است از مسئولان کارگروه های ازدواج خواست فعالیت های کارگروه خود را جدی گرفته وبه سمت فعال نمودن شرح وظایف خود در کارگروه مربوطه بپردازند.
" مهران اژدرپور" مدیر سازمان جوانان و مشاور جوان استاندار با اشاره به این که دستور کار این نشست مروری بر مصوبات نشست گذشته ستاد ساماندهی، معرفی کارگروه های ازدواج و ارائه وتصویب برنامه های روز ملی ازدواج است گفت: برای غنای هرچه بیشتر نشست های ستاد ساماندهی دبیر خانه این ستاد به طور جدی مشغول فعالیت است.
در ادامه این نشست " محمد حسن علایی" مسئول دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گزارشی ازعملکرد و مصوبات هشت نشست قبلی را برای حاضران شرح داد.
گفتنی است درطی این نشست کلیه برنامه های هردستگاه ویژه بزرگداشت روز ملی ازدواج برای حاضران یاد آورشد ودرپایان مدیران هر دستگاه نظرات ویشنهادات خود را ارائه کردند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا