گزارش تصویری اختصاصی یزدفردا از همایش يزد، بستر تمدن باستانی(2)::خاتمی با حضور در بیمارستان دکتر مرتاض از استاد محمد رضا مشکیان پیشکسوت فرهنگی یزدی عیادت نمود

 

یزدفردا :در حاشیه برگزاری همايش « يزد، بستر تمدن باستاني و مظهر گفتگو » سید محد خاتمی رییس جمهور سابق کشورمان  از استاد محمد رضا مشکیان پیشکسوت فرهنگی یزدی که در بیمارستان دکتر مرتاض بستری می باشد عیادت نمود .

به گزارش خبرنگاریزدفردا : در این دیدار سید محمد خاتمی را برادرش محمد رضا  خاتمی،  نایب رئيس مجلس شورای اسلامی در دوره ششم و دبير كل سابق حزب مشاركت همراهی می نمود .

براساس همین گزارش : پزشکان بیمارستان دکتر مرتاض یزد با حضور در اتاق VIP4 محل بستری شدن استاد مشکیان  توضیحات لازم از  وضعیت بیماری و روند بهبودی این پیشکسوت فرهنگی  را به سید محد خاتمی  ارائه نمودند .

دکتر مرتاض از پزشکان خوشنام و با سابقه استان یزد  که مالک این بیمارستان خصوصی می باشد شخصا حضور سید محمد خاتمی را به بیمارستان مرتاض خیر مقدم گفته  و تا پایان دیدار ،وی را همراهی نمود .در این دیدار پزشکان حاضر در بیمارستان نیز با خاتمی ملاقات نمودند  .

از حاشیه های این دیدار می توان به عیادت سید محمد خاتمی از تعدادی از بیماران بستری در بخش VIP این بیمارستان اشاره نمود که مورد استقبال بیماران و همراهان واقع شده و با صلوات و شادمانی مقدمش را گرامی داشتند و به طوری که یکی از بیماران بخش های مجاور با اینکه سرم در دست داشت  خود را به خاتمی رسانده و با اصرار وی را بخش محل بستری خود جهت دیدن بیمارانی که توان حرکت نداشتند برد  .

گفتنی است :حضور خاتمی به نوعی باعث به هم ریختگی بیمارستان دکتر مرتاض که یکی از منظم ترین بیمارستان های خصوصی استان می باشد شده بود و همه به شوق ملاقات با وی  خود را به محل حضور وی می رساندند و خاتمی نیز با لبخند همیشگی خود ابراز احساسات پرسنل و بیماران را پاسخ داده و با اصرار پرستاران و پرسنل  بیمارستان مرتاض یزد ،پرستاران وپرسنل بیمارستان نیز با خاتمی  عکس  یادگاری گرفتند .

گزارش تصویری اختصاصی یزدفردا از این دیدار :

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
با توجه به قول خبرنگاریزدفردا به بیماران و کارکنان بیمارستان سعی شد تا تمامی تصویر قابل انتشار انتشار یابد و تمامی افرادی که در این دیدار حضور داشتند  بعنوان هدیه یزدفردا تصاویر یادگاری از این دیدار را داشته باشند و از دیگر بازدید کنندگان یزدفردا هم به دلیل زیادی تصاویر عذر خواهی می شود   

یزدفردا










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا