به گزارش خبرنگار یزد فردا"طبس : سید مهدی طلایی مقدم در پیامی به شرح زیر روز دانشجو را تبریک گفت :

به نام خداوند بخشنده مهربان

روز دانشجو روز غلبه عقلانیت و آزادگی  بر استبداد و خودکامگی مبارک باد.

16 اذر یادآور حرکت دلیرانه ، بزرگ و موثر در تاریخ ایران سربلند است ، روزی که در اوج استبداد وخودکامگی و علی رغم ناکامی حرکت عظیم مردمی در سر نگونی حکومت شاه که با کمک اربابان خود موقتا نهضت ملی را ناکام کرده بود و همه در یاس و نا امیدی ناشی از کودتا سر در گریبان غم و اندوه داشتند ، ناگهان با حرکت و قیام دانشجویان نوری سرشار از امید بر جامعه تاریک و کودتا زده باریدن گرفت و طراوتی تازه بخشید.

نوری که با خون سه شهید آرمان خواه تابیدن گرفت و سالها تداوم یافت و با هدایت امام راحل(ره) منجر به فروپاشی حکومت خودکامه و مستبد وابسته به بیگانه گردید .

اینجانب ضمن گرامیداشت 16 آذر ، روز دانشجو ، یاد و خاطره شهیدان این روز و در تداوم آن ،شهیدان عزیزی که خانواده بزرگ دانشجویی در انقلاب و جنگ تحمیلی تقدیم خاک مام میهن نمود را گرامی داشته و روز دانشجو را به تمامی ملت ایران به ویژه همشهریان و دانشجویان عزیز طبسی تبریک عرض می نمایم .

قطعا حضور دانشجویان در عرصه های مختلف اعم از دفاع از آرمانهای انقلاب و ایران ،سازندگی و بالندگی را بسیار موثر دانسته و آمادگی خود را در جهت استفاده از این ظرفیت مهم در جهت پیشرفت شهرمان اعلام مینمایم .

سید مهدی طلایی مقدم

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا