در خواست تابش از استاندار و نماینده ولی فقیه  و امام جمعه یزد در جهت برگزاری بیستمین سالگرد ارتحال آیت ا.. خاتمی

یزدفردا :جلسه هماهنگی جهت برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم بیستمین سالگرد ارتحال حضرت آیت ا.. خاتمی با حضور دکتر تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، مهندس خاتمی مدیرعامل خانه فرهنگ خاتمی، مهندس روستایی فرماندار اردکان و دکتر اولیاء استاد دانشگاه و طراح مقبره آیت ا.. خاتمی در مجلس و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.
 به گزارش یزدفردا :در ابتدای این جلسه خاتمی به تشریح چگونگی تاسیس خانه فرهنگ در اردکان پرداخت وبا اشاره به نظر مثبت مقام معظم رهبری در این خصوص گفت:حجه الاسلام خاتمی نیز بر بزرگداشت بیستمین سالگرد آیت ا.. خاتمی متناسب با شخصیت والای آن بزرگوار تاکید دارند.
تابش نیز با تشکر از زحمات مهندس خاتمی و اولیاء از استاندار یزد خواست تا با هماهنگی بین ادارات ، مجموعه اداری استان بتواند فعالیت خوبی در فراهم کردن مقدمات برگزاری این مراسم داشته باشند و نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه یزد نیز زمینه حضور روحانیون استان جهت ادای دین به ساحت این عالم ربانی را فراهم سازند.
وی با اشاره به منش والا و شخصیت نیکوی آیت ا.. خاتمی از دست اندرکاران امر خواست تا از برگزاری کلیشه ای این مراسم بپرهیزند و به واکاوی خصوصیات منحصر به فرد ایشان که از او انسانی وارسته ساخته بود بپردازند.
اولیاء نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده در خصوص ساخت مقبره آیت ا.. خاتمی پرداخت و بر لزوم تکمیل فضای مقبره و بهشت شهدا متناسب با نقشه های موجود تاکید کرد.
فرماندار اردکان نیز با اشاره به مقبولیت آیت ا.. خاتمی در بین آحاد مردم ، تجلیل از آن بزرگوار را نیاز زمان امروز دانست و بر آمادگی مجموعه اداری شهرستان اردکان در برپایی هر چه باشکوه تر این مراسم تاکید کرد.
در این جلسه برای فراهم کردن امکانات و آماده کردن فضای برگزاری مراسم تصمیماتی گرفته شد که مقرر گردید توسط مسئولین استان و شهرستان با مشارکت مردم علاقمند در این زمینه، اجرایی گردد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا