گروه 88 اردکان   بیانیه اعلام موجودیت -اسامی 88 نفر عضو گروه و 11 نفر شورا به همراه سخنان نماینده یزد و صدوق

اعلام موجودیت گروه 88 در اردکان
به نام خداي مهربان

ايران اسلامي در يكي از حساس‌ترين برهه‌هاي تاريخي خود، چشم براه حضور آگاهانه ديگري است تا دختران و پسران و مردان و زنان اين سرزمين، براي پيشرفت و آباداني و سرفرازي اين مرز و بوم، انتخابي شايسته نمايند. بديهي است آنان كه به فرداي اين سرزمين عاشقانه مي‌انديشند و اعتلا و سربلندي روزافزون ايران را آرزو دارند، مي‌كوشند تا درايت و دورانديشي ايرانيان را بار ديگر به اثبات برسانند و از اين رهگذر بر اين باورند تا فردي را برگزينند كه پيمودن اين راه و رسيدن به قله مقصود را، بهتر از هركس ديگري مي‌داند و حرمت و آزادي انسان را، نيك پاس مي‌دارد.

هنوز ديرزماني از آن روزهاي طلايي و آن شكوه رو به اعتلاي عظمت و سربلندي ايران و ايراني در جهان نگذشته و حركت جامعه بر مدار آزادي و احترام به حقوق حقه شهروندان و تلاش براي دستيابي به مدل نمونه جامعه مدني از خاطرمان زدوده نشده است. آن روزهايي كه فقر و بي‌عدالتي و تبعيض، اين چنين بي‌رحمانه چهره كريه خود را به ما نشان نمي‌داد و مشكلات و گرفتاري‌ها، به‌جاي افزون شدن رو به كاستن نهاده بود.

چشم انداز آينده ايران عزيز و تحولات بين‌المللي و منطقه‌اي در بستر رشد و تعالي آگاهانه نسل پويا و تحول‌خواه امروز اين سرزمين، ما را بر آن مي دارد تا براي حركتي ديگر به سمت آرمان‌هاي اصيل انقلاب و خواست تاريخي مردم در چارچوب انديشه اصلاح‌طلبي و گفتمان اصلاحات و بر پايه خواست‌ها و باورهاي ديني مردم، راه رسيدن جامعه به ايراني پيشرو، آباد، آزاد و مايه افتخار و مباهات ايراني را در پيش بگيريم و در عرصه خطير انتخابات آينده بر حضور و نقش‌آفريني مردي تكيه كنيم كه بخوبي، حركت بر اين مدار و هدايت جامعه در اين مسير را مي‌داند و مي‌شناسد.

خواهران و برادران عزيز؛

حال كه به اين باور بزرگ دست يافته‌ايم كه براي رهايي از واپسگرايي، جهالت، فقر، تبعيض، فساد و بي حرمتي انسان‌ها، بايد به نيروي حركت، تحول‌خواهي و دورانديشي خود تكيه كنيم و بر مدار گفتمان اصلاح‌طلبي به حركت در آييم، بايد اين خواست و باور را در عرصه انتخابات نيز متبلور سازيم و بپذيريم كه راهي جز انتخاب فردي آشنا به اين روش و كاربلد در اجراي آن نداريم. از همين رو قلبهايمان را با نور ايمان به حقيقت زيور داده‌ايم و اراده استوارمان را پابرجاتر از هر زمان ديگر به عرصه آورده‌ايم و با آگاهي و عشق و معرفت، بار ديگر نام سيدمحمد خاتمي را فرياد مي‌زنيم.

جناب آقاي خاتمي؛

جوانان نگين كوير- اردكان عزيز- كه همواره با حقيقت شيرين و پرافتخار همشهري‌بودن با شما زيسته‌اند همزمان با خيل عظيم مشتاقانتان در اين مرز پرگهر، حضور در انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري را خواستارند و اميد آن را دارند تا دوم خردادي ديگر را در 22 خرداد 88 بيافرينند. اين رسالت تاريخي امروز بر دوش شماست تا فرياد عاشقانه دعوت مردم را، پاسخي شايسته دهيد.

 سیدحسین پایدار حسین کریمی‌زاده  محمدعلی اشرفپور   حبیب فتوحی اردکانی 
 
نادر پیری    محسن ملت  محمدرضا میراب‌زاده  مرتضی عابدی
 محمدجواد شاکر  علی کمال‌آبادی  محمد سرافراز  رضا پیری  سیدجلال‌الدین طباطبایی سعید برخورداری   حمید میرجانی 
 
ابوالفضل میرجانی 
 عباسعلی اشرفپور  علیرضا فتاحی  محسن فتاحی  وحید نبی‌زاده  علی زمانیان  سیدابوالفضل عطری  مجتبی خالصی  حسین قانعی
 رضا حلوایی  یاسر خیرزاده  مهدی هاتفی  رضا پورمصیبی  عباس قطب‌زاده  سیدشهاب‌الدین طباطبایی  علی تقوی  امیر اشرف‌زاده
 عصمت مصیبی  افسانه پاشایی  رقیه کرمانیان  سمیه ساجدی  سمانه فتاحی  مریم رضی  الهام کمالی  اختر شجاعی
 حمید کمالی  مریم امرالهی  هاجر سرافراز  طاهره سرافراز  معصومه سرافراز  مهین شاکر  سمیه کریمی‌زاده  سمیه خیرزاده
 محسن هاتفی  محمدرضا مروتی  حامد انتظاریان  جواد بهجتی  محمدرضا نجاتی  محمد دهستانی  جواد کمال‌آبادی سعید کمالی  
 محمد طالبی  حیدر کلانتری  احمد اکبریان  رحیم شکاری‌پور  محسن میرجانی  مهدی مهدوی  مهدی ناظمی  احمد شکرالهی
 دکتر امیرحسین محبوبی  دکتر زرفتن  محمد بهجتی  رضا طاهری  مجتبی دهستانی  مهدی عزیزیان  ناصر محمدی  جواد محنایی
 عباس طلابی  مهدی کمال‌آبادی  محسن رجب‌پور  علی اسدیان  ابوالفضل کارگر  مجید نوریان  احمد نکودانش  سعید مستوفی
 سیدرضا میرزابابایی  عباس معتقدی  مجتبی کمال‌آبادی  ژوبین ندایی  سیدحسین عطری  مسعود شکالی  حسین پایدار  مسعود سنایی


اعضای 11 نفره شورای 88 در اردکان انتخاب شدند 

مجمع عمومی گروه 88 در اردکان با سخنرانی مهندس اولیا نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی و علی افخمی فرماندار سابق اردکان برگزار گردید.طی انتخابات برگزار شده در این مجمع افراد ذیل به عنوان شورای گروه 88 در اردکان برگزیده شدند.

محمد علی اشرف پور، نادر پیری، حبیب فتوحی،سعیدبرخورداری،محدمد سرافراز،جواد کمال آبادی،حسین کریمی،مهین شاکر،سید ابوالفضل عطری، محسن میرجانی،محمدرضا طاهری

مهندس اولیا نماینده مردم یزد  در جمع گروه 88 اردکان: دوم خرداد 76 نقطه عطفی در تاریخ روشنگری ایران است

وی ادامه داد: با کمال تاسف به نظر می رسد که شان جمهوریت تا حدی کمرنگ شده است.وی همچنین دوم خرداد 76 را نقطه عطفی در تاریخ روشنگری ایران دانست و در ادامه از دورشدن رییس جمهور فعلی از برنامه های سند چشم انداز بیست ساله انتقاد کرد...

مهندس اولیاء نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی در جلسه هم اندیشی گروه 88 (حامیان جوان خاتمی) گفت: ما در دنیای پر چالشی زندگی می کنیم و امروز زمانی نیست که یک نفر با فکر خود بتواند کشور را اداره کند بلکه به منظور اداره کشور باید تمام ظرفیتهای فکری با هم بسیج شوند تا بتوانیم موفق باشیم. 

علی اکبر اولیاء اظهار داشت: انقلاب اسلامی با انفاس پاک حضرت امام و گرایشهای مردم به طور بی سابقه در تاریخ ایران و یا شاید جهان اسلام با دو وجه جمهوریت و اسلامیت بروز یافت.

وی افزود: همواره این دو وجه مورد تاکید حضرت امام رحمت الله علیه بوده است و ما باید بر این دو اصل پایبند باشیم چراکه پایبندی به این اصول تمام قدرتهای بیگانه را می تواند نفی کند و باعث تداوم نظام باشد.

اولیاء با تاکید بر احترام به رای و نظر مردم گفت: جمهوریت در کنار اسلامیت مکمل یکدیگرند.وی ادامه داد: با کمال تاسف به نظر می رسد که شان جمهوریت تا حدی کمرنگ شده است.وی همچنین دوم خرداد 76 را نقطه عطفی در تاریخ روشنگری ایران دانست و در ادامه از دورشدن رییس جمهور فعلی از برنامه های سند چشم انداز بیست ساله انتقاد کرد و گفت: شاید در ظاهر سند چشم انداز در حال اجرا شدن می باشد ولی در عمل اینگونه نبوده است.نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: امروز دغدغه متصدیان حکومت نباید فقط دین مردم باشد بلکه باید دین و دنیا در کنار یکدیگر مطرح باشد.
در ادامه جلسه مهندس افخمی فرماندار اسبق اردکان طی سخنانی با اشاره به حکومت حضرت علی(ع) در زمان خود، حکومت وی را یک معجزه دانست که در تاریخ بی نظیر بوده است.
وی به این سخن حضرت علی (ع) اشاره کرد که می فرمایند "ای مردم من را به شما حقی است و شما را نیز برمن حقی. حق من بر شما خواستن خیر شما،آگاهی دادن به شما و بالا بردن سطح دانایی جامعه است و حق شما بر من و در واقع حق مردم بر حاکمان رونق اقتصادی، رشد اقتصادی جامعه، بالا بردن رونق مالی و اجتماعی جامعه و تولید و ایجاد در آمد در جامعه می باشد"

افخمی گفت: رونق اقتصادی پیش زمینه توزیع عادلانه است که ابتدا باید برای کشور ایجاد ثروت کرد نقدینگی را در جامعه بالا برد و رونق اقتصادی ایجاد کرد سپس به توزیع عادلانه ثروت پرداخت.

یزدفردا




  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا