سومین نشست اعضای کار گروه های ستاد ازدواج یزد برگزار شد

یزدفردا :سومین نشست کمیته علمی مشورتی ستاد ازدواج استان یزد با حضور استاندار، مسئولان کارگروه های این ستاد در محل سالن حمیدیااستانداری این استان برگزار شد.
در این نشست که با هدف بررسی وارائه گزارشی از مصوبات قبلی ستاد ساماندهی برگزار شد "محمد رضا فلاح زاده" استاندار یزد صورت جلسه هشتمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان رابرای حاضران مرور و وظایف کمیته علمی مشورتی وکار گروه های آن را بیان نمود.
در ادامه این نشست مسئول کارگروه فرهنگی پژوهشی با اشا ره به این که نگاه ما در بحث ازدواج باید دینی وکارشناسی باشدگفت: ارائه یک الگوی صحیح اسلامی وهم چنین آسیب شناسی دقیق در بحث مهم ازدواج از مهمترین اولویت ها است.
"احمد عجیمن" با تاکید براین که برای مباحث فوق ارائه راهکارهای مناسب ضروری است افزود: بهترین مکان برای تصمیم گیری در باره این بحث شورای فرهنگی عمومی استان است وباید تمامی برنامه ها با هماهنگی این شورا به تصویب برسد.
گفتنی است حضور مسئول کارگروه ها با نماینده تام الاختیار خود در نشست ها، توجیه اعضای کارگروه های ستاد ساماندهی با شرح وظایف خود در نهمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان، برگزاری منظم وفعال نشست های کمیته علمی مشورتی کارگروه ها به طور ماهیانه، هماهنگی کلیه کارگروه ها با کمیته علمی مشورتی برای اجرای برنامه واقدامات در حال انجام از مهمترین مصوبات این نشست بود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا