پاسخی به یک پاسخ( در مورد پاسخ آقای محمد شیبانی،عضو گروه88):محبوبیت در دل مردم رانباید با هزینه تخریب دیگران بدست آورد!
 
 
اگر اغماض نکنیم مطالبی که دربیانیه گروه88ذکر شده بود در برخی موارد به دور از انصاف بود.دلیلش را اگر می خواهید بدانید برخی نظرات خوانندگان را در مورد آن بیانیه که در سایت یزدفردا منتشرشده ببینید.
نمی دانم چرا میخواهیداینجانب را به تعصب کورکور انه متهم کنید.در حالیکه خود یکی از مخالفان این طرز فکر هستم واصلا قصد جانبداری حزب یا گروهی خاص را ندارم.بنا نیست هر کس خاتمی را نقد میکند مخالف او باشد یا از گروه دسته مقابل او..نقد منصفانه همیشه باعث رشد وپیشرفت است.
مطمئن باشید اگرخاتمی عزیز بخواهد با آن رویه وبرنامه قبلی خود زمام امور را در دست بگیرد کاری را از پیش نخواهد برد.باید پذیرفت که هر نوع ایدئولوژی دراداره حکومت ها مخصوص زمان خود هست.همانگونه که بحث گفتگوی تمدن ها برای یک دهه پیش مناسب بود ودر دنیای امروز به عقیده اکثر تئوریسین های علوم اجتماعی دیگر خریداری ندارد!
آری واقعیت ها را نمیتوان کتمان کرد.اینجانب نیز به بسیاری از برنامه ها ورفتارهای دولت نهم انتقاد دارم،ولی ایجاد محبوبیت در دل مردم نباید با هزینه تخریب دیگران حاصل شود.امیدوارم خاتمی دیارمان بار دیگر خاتمی محبوب ایران وجهان باشد.
حرف آخر اینکه در بیانیه گروه 88 آنچنان انتخابات به (سنگلاخ) تشبیه شده است که آن را در ذهن خواننده به بحرانی پر تنش وطاقت فرسا مجسم می کند که این کمی خشن است!پس بهتر است به جای واژه (سنگلاخ) بنویسیم امتحان سرنوشت.
به امیدموفقیت همه جوانان سرافراز دیارمان
یزدفردا
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا