فرماندارمیبد در سفر 3 روزه خود به تهران در ملاقات خود با چند مسئول کشوری بعضی از امورات این شهرستان را پی گیری کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، حسین فلاح در دیدار با آقای توسیرکانی رئیس سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور خواسته مردم ندوشن نسبت به راه‌اندازی نمایندگی ثبت‌اسناد در این بخش را لحاظ کرد و با جلب موافقت رئیس سازمان قرار شد در آینده نزدیک نمایندگی ثبت‌اسناد ندوشن با چارت نیرو در این بخش راه‌اندازی شود.

فلاح در ملاقات آقای خندان‌دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور نیز 4 خواسته را مطرح کرد و دستور خوبی را در این راستا گرفت.

وی افزود: برای عملی شدن این دستورات باید پی گیری‌های بیشتری انجام گیرد.

فرماندارمیبد با حضور در دفتر آقای زرین کلاه مدیرکل امنیتی وزارت کشور هم به بحث برقراری امنیت در این شهرستان اشاره کرد و خواستار تأمین و نصب دوربین‌های امنیتی بیشتر در سطح شهرستان شد.

حسین فلاح گفت: طرح نصب دوربین‌های امنیتی شهرستان آماده‌شده است و برای تأمین اعتبار نصب دوربین‌های امنیتی در سطح شهر هم قول مساعد داده شد.

فلاح با اشاره به جلسه خود با افشار مدیرکل امور شوراهای اسلامی شهر و روستای وزارت کشور هم گفت: در این جلسه مسائل حقوقی و اداری شوراها مطرح شد.

وی سپس در دیدار با آقای تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور نسبت به تأمین قیر و عمران روستایی رایزنی کرد و دستورات خوبی را اجرای طرح هادی روستایی، حفظ بافت‌های فرسوده روستاهای حسن‌آباد و مزرعه کلانتر و تأمین سایر نیازها اخذ کرد.

فرماندارمیبد در پایان از همکاری آقای کریمی مدیرکل ثبت و اسناد و قربانیان مدیرکل بنیاد مسکن استان قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با همکاری بنیاد مسکن استان و شهرستان شاهد رونق بیشتر در روستاها باشیم.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا