معاون فرماندار خاتم گفت: ارائه آمار صحیح علاوه بر برنامه ریزی بهتر برای کشور می تواند ضامن پیشرفت و توسعه شهرستان باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم؛ محمد محمودی روز چهارشنبه در نشستی با مدیران مدارس، مسئولان روابط عمومی اداره ها و برخی از دهیاران با اشاره به اینکه سرشماری از اهمیت بالایی برخوردار است افزود: سال جاری سرشماری در دو مرحله صورت می گیرد که شهروندان با ثبت نام اینترنتی و دریافت کد رهگیری می توانند کمک شایانی را به نحوه آمارگیری باشد.
وی اظهار کرد: شهرستان خاتم همانطور در بحث انتخابات در بین شهرستان های استان رتبه اول را کسب کرده است امید داریم تا بتوانیم سالجاری نیز در سرشماری و آمارگیری به نحو شایسته آن را اجرایی نماییم.
وی یادآور شد: سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن 95، از 3 تا 24 مهرماه سال جاری با مراجعه سرپرست یا یکی از اعضای مطلع خانوار به سامانه اینترنتی سرشماری عمومی به آدرس www.sarshomari95.ir و تکمیل فرم خانوار اجرا می شود.
محمودی خاطرنشان کرد: برای نخسین بار سرشماری عمومی نفوس و مسکن در کشورمان به دو شیوه مدرن و الکترونیکی (بدون استفاده از کاغذ) اجرا می شود که شامل روش خودتکمیلی و ثبت اطلاعات توسط خانوار با استفاده از اینترنت در سامانه سرشماری اینترنتی و روش مصاحبه حضوری و مراجعه مستقیم مأموران سرشماری به مکان های سکونت خانوارها می شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا