یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد: معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان در جلسه جمع بندی نظارت تخصصی شهرستان ابرکوه، رعایت عدالت را در رفتار و عمل لازم و ضروری دانست.

به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا:، سرهنگ "حسین فروزانی" روز گذشته در جلسه جمع بندی نظارت تخصصی فرماندهی انتظامی شهرستان ابرکوه بیان داشت: نظارت تخصصی عاملی مهم در اداره موفقیت آمیز ماموریت ها و شناخت اشکالات و ابزاری است جهت رفع نواقص و معایب که موجب رشد و تعالی فردی و سازمانی و رسیدگی و حل مشکلات می شود.

وی هدف از بازدیدهای تخصصی را اصلاح عملكرد رده نظارت شونده دانست وافزود: ناظران در بازدید ها می بایست علاوه بر حضور دیداری و شنیداری،‌ ضمن تسلط كامل بر وظایف سازمانی رده مربوطه، ایرادات موجود در آن رده را شناسایی و با تجزیه و تحلیل جامع و پرداخت ریشه ای به مسایل آن رده بهترین راهكار ها را ارایه كنند.

سرهنگ فروزانی احصاء نقاط ضعف و قوت را در بازدید سرزده و غیر مترقبه ناظران در جهت پیشبرد اهداف سازمانی، شرط لازم اما غیر کافی دانست و بیان داشت: باید در نظارت ها آموزش، سازندگی، شناخت نارسایی ها و کاستی ها، عدم انحراف از مسیر حرکت به سمت هدف، عملی و اجرایی شدن تدابیر سلسله مراتب وجود داشته باشد.

فروزانی در ادامه عنوان داشت: داشتن رفتار خوب، برخورد مودبانه و توام با مهربانی و دلسوزی پلیس با مردم ، رضایت و پشتیبانی مردم را به همراه دارد که پشتیبانی مردم مهمترین سرمایه اجتماعی پلیس است.

وی افزود: جلب رضایت مندی و آسایش شهروندان، هدف اصلی تمام ماموریت ها و اقدامات پلیس است و باید با تلاش شبانه روزی همه همکاران و ارایه خدمات شایسته و رفتار و اخلاق خوب و احترام به مردم این مهم تحقق پیدا کند .

گفتنی است در پایان این جلسه سرهنگ "فروزانی" ضمن بررسی گزارش وضعیت موجود یگان ها و معاونت های ستادی شهرستان ابرکوه در خصوص برطرف نمودن نقاط ضعف و کاستی ها دستورات لازم را به صادر نمود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا