بهره برداری از 18 طرح مخابراتی شهرستان بافق : با حضور استاندار یزد

یزدفردا :در چهارمین روز از هفته دولت 18 طرح مخابراتی شهرستان بافق با سرمایه گذاری بیش از 7 میلیارد و 865 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

در ابتدای آیین گشایش این طرحها که در محل مرکز ای سی تی ده کوشک بافق برگزار شد مهندس مقوم مدیر عامل شرکت مخابرات استان یزد در گزارش اجمالی از عملکرد این شرکت در یکسال گذشته اعلام کرد : شرکت مخابرات استان یزد در یکسال گذشته روزانه بیش از 660 میلیون ریال در بخش مخابرات و ارتباطات استان سر مایه گذاری کرده است.

وی در بخش دیگری از گزارش خود ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: در سه سال گذشته روزانه 13 شماره تلفن همراه و 4 شماره تلفن ثابت در استان راه اندازی ودایر شده است.

سخنران دیگر این آیین خواجه ای فرماندار بافق بود وی ضمن تقدیر وستایش فراوان از عملکرد شرکت مخابرات استان واداره مخابرات شهرستان بافق ، مخابرات را جزو پیشتازان توسعه در شهرستان یاد شده اعلام کرد.

در پایان فلاح زاده استاندار یزد نیز با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان جنگ تحمیلی و شهدای دولت عملکرد مخابرات را خوب وقابل ستایش ارزیابی کرد .وی از زحمات مدیریت وکارکنان تلاشگر این شرکت تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است طرح های مزبور با تماس تلفنی استاندار یزد با فرزند شهید ملاییان که از شهدای شرکت مخابرات میباشد افتتاح و راه اندازی شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا