پاسخ و واکنش تند حامیان دولت در استان یزد به مصاحبه منتشره مهندس اولیاء نماینده مردم یزد در روزنامه پیمان یزد

 

یزدفردا :در پی انتشار مصاحبه مهندس اولیاء نماینده یزد و صدوق در مجلس هشتم واکنشی با نام کميته مردمي حمايت ازدولت اسلامي در دارالعباده يزد به یزدفردا رسیده که عینا منتشر و آمادگی خود را جهت درج پاسخ های نماینده محترم یزدو صدوق اعلام می داریم

بسم الله الرحمن الرحيم

"انتقاد خوبست,تخريب بد است,انتقاد خدمت است, تخريب خيانت است,نه خيانت به دولت ,بلکه خيانت به نظام و خيانت به کشور است"
"آدم متاسفانه مي بيند چيزهايي که به نام انتقاد از دولت ونقادي از دولت ,امروز گفته مي شود,شکل همين تخريب را دارد يعني انکار امتيازات,قبول نکردن برجستگ يها وکارهاي خوب ,درشت کردن و برجسته کردن ضعفها"
بيانات رهبر معظم انقلاب در جمع هيئت دولت2/6/87
جناب آقاي اوليا
نماينده مردم يزد وصدوق در مجلس شوراي اسلامي
سلام عليکم

با احترام پيرو مصاحبه جنابعالي با روزنامه پيمان يزد وبيان مسائلي غير منصفانه وغير کارشناسانه در رابطه با دولت مکتبي دکتر احمدي نژاد ومديريت ارزشي استان مطالبي چند را باستحضار مي رساند هرچند که اعلام اين مواضع غير اصولي آنهم همزمان با بيانات رهبر معظم انقلاب در هفته دولت ودر حمايت از دولت خدمتگزار وشخص رياست محترم جمهورجناب آقاي دکتر احمدي نژاد جاي بسي تامل دارد وما به خاطر فرمايشات صريح ايشان در خصوص حمايت از دولت به انتقادات بي اساس شمادر خصوص دولت به تفصيل نمي پردازيم و توصيه مي نماييم يک مرتبه کامل اين سخنراني را از صدر تا ذيل مطالعه فرماييد:

1 ) جناب آقاي اولياء سياق كلي اظهارات شما به گونه ايست كه اين معنا را به ذهن مخاطب القا ميكند كه گويا وکيل تام الاختيار کليه نمايندگان مجلس هستيد ، چرا كه بيان نموديد :
" نماينده اي نيست كه نگران وضع موجود نباشد !!!؟ واكثر نمايندگان حتي موافقين دولت در صحبتها, نگراني هاي خود را بروز مي دهند البته بعضي ها نگراني بيشتري دارند "
حال آنكه اولاجنابعالي تنها يك عضو عادي كميسيون عمران مجلسن هستيد ( و نه رياست مجلس شوراي اسلامي !؟ ) و تنها در اين حوزه شايد اطلاعاتي داشته باشيد و ثانيا براي بزرگ جلوه دادن مسئله ، برخي انتقادات برادرانه نمايندگان موافق دولت را از نوع انتقادات غير منصفانه خود تلقي كرده ايد در حاليکه به گفته مولوي " هر كسي از ظن خود شد يار من ! "
2. جنابعالي وهمفکران سياسيتان ،بارها دولت را به عدم توجه به سند چشم انداز بيست ساله وقانون برنامه توسعه چهارم متهم نموده ايد واخيرا نيز از عدم توجه به سند توسعه استان به عنوان يک تهديد اظهار نگراني نموده ايد در حاليکه تنها به جملات كلي و گنگ بسنده كرده ومصداق بارزي براي آن قيد ننموده ايد، حال آنكه شايسته است نماينده مجلسي كه مدعي است :
" ... نماينده منتخب بايد تسلط نسبتا كاملي در خيلي از عرصه ها در مورد بحث هاي مجلس داشه باشد ... "

غير عوامانه و عالمانه سخن نگويد ، چرا كه اگر نگاهي به نوع اخبار و اظهار نظرات رسانه هاي ضد نظام بيندازيم ، درخواهيد يافت كه اين نوع ادبيات انتقاد ، به آنان اختصاص دارد .

3)جناب آقاي اوليا درابتداي مصاحبه خود, دولت را متهم به " تصميم گيري لحظه اي " کرده ايد وجالبتر آنکه در پايان آن مجلس را نيز به " تصميم گيري لحظه اي وسطحي " متهم نموده ايد

" ... به خاطر اينكه نمايندگاه مجلس لحظه اي تصميم گيري ميكنند تصميمات آنان مبتني بر عمق تحليل شده نيست "

حال اين سوالات مطرح ميشود :
اولا بر چه مبنايي دولت و مجلس منتخب ملت را اينچنين در معرض تهمت قرار ميدهيد ؟ مگر نه اين است كه به قول شما در تصميم گيري ها بايد خرد جمعي حاكم باشد ؟
ثانياآيا انتخاب مجلس و دولت توسط مردم نشانه تاثير خرد جمعي در امور كشور نيست ؟ يا به دليل كمرنگ بودن و بي مهري ملت به طيف شما در کلان ، اين خرد جمعي را به رسميت نمي شناسيد كه در اين صورت بهتر است كه از " خرد حزبي آنهم ازنوع راديکال " سخن بگوييد تا " خرد جمعي "

ثالثااگر مجلس نيز لحظه اي تصميم گيري مي كند بالتبع شما هم به عنوان يكي از نمايندگان مجلس از اين قاعده مستثني نبوده و لحظه اي تصميم مي گيريدکه در اين رابطه چند نكته قابل تامل است:
شما كه خود رطب ميخوريد چرا منع رطب ميكنيد

اگر لحظه اي تصميم مي گيريد و به گفته خودتان " تصميمات نمايندگان مبتني بر عمق تحليل شده نيست " چرا با اظهار نظرات و تصميم گيري هاي لحظه اي و غير كارشناسي خود فضاي جامعه را آلوده مي كنيد . آبا بهتر نيست شجاعانه از مسئوليت فعلي كنار بكشيد و آنرا به افرادي كه در تصميم گيري لحظه اي عمل نمي كنند واگذاريد؟

4) جناب آقاي اولياء ، جنابعالي تغيير وزرا را نشانه اين مي دانيد كه ثبات راي حتي در خود دولت هم وجود ندارد حال آنكه اين برداشت شخصي شما و يا شايد گروه هايي كه شما به آنها وامداريد و راي آوردن و قد علم کردن خود را مديون آنها هستيد مي باشد حال آنكه نظر امام امت اين چنين نيست . ملت بخاطر دارد زمانيکه چند نفر از وزراي دولت مهندس موسوي به دليل اختلاف ديدگاه با نگرشهاي اقتصادي نخست وزير استعفا دادند ، امام امت اين چنين فرمودند : "مقتضاي صلاح هم همين است..."
5)در مورد گراني هاي اخير و همچنين طرح تحول اقتصادي فرض را بر درستي نظر حضرتعالي مي گذاريم ، با اين حساب كه حضرتعالي در مناظره انتخاباتي خود در دانشگاه يزد اعلام كرديد كه " من از اين چيزها سر در نمي آورم ..." چطور خود را بر كرسي نقد نشانده و مدعي هستيد كه : "... طرح تحول اقتصادي خانوارها پخته نيست ."
در اينجا لازم مي دانيم چند نكته از سخنان رهبر معظم انقلاب را به حضرتعالي ياداوري كنيم

"اين مساله طرح تحول هم كه اخيرا دولت مطرح كرده ، اين هم از همان كارهاي بزرگ و از همان كارهايي است كه جرأت اقدام به آن كار ، خود با ارزش است ..."

" مسئله انتقاد و تخريب است . مرز انتقاد و تحريب چيست ؟ تخريب بكنند و اسمش را بگذارند انتقاد ؛ يا از ما انتقاد بشود و ما تلقي تخريب از آن را داشته باشيم . خب بايد مشخص بشود تخريب كدام است وا نتقاد كدام است . معناي انتقاد آن ارزشيابي منصفانه ايست كه يك آدم كارشناس مي كند ؛ نقادي همين است ديگر .وقتي شما طلا را مي بريد پيش يك زرگر كه نقادي كند ، او مي گويد كه آقا ! اين عيارش بيست است ؛ يعني عيار بيست را قبول مي كند ؛ حالا از بيست و چهار عيار – كه طلاي خاص است – چهار عيار كم است .اين شد نقادي .البته زرگر هم هست و وسيله نقادي را هم دارد .اما اگر چنانچه طلا را برديد مثلا پيش يك آهنگر و او يك نگاهي كرد و آن را انداخت و گفت : آقا!اينكه چيزي نيست ! اين اسمش نقادي نيست .اولا اصل طلابودن اين انكار شده ، خب بالاخره مرد حسابي ! حالا عيار بيست وچهار ندارد ، عيار بيست كه دارد ، اين را قبول كند ، ثانيا شما كه اهل اين كار وآشناي اين كار نيستي! "

(حال جناب مهندس اوليا ، نيك بنگريد كه طلافروش هستيد يا آهن فروش؟!!)


"آدم متاسفانه مي بيند چيزهايي كه به نام انتقاد از دولت و نقادي دولت ، امروز گفته مي شود شكل همين تخريب را دارد : يعني انكار امتيازات ، قبول نكردن برجستگيها و كارهاي خوب و درشت كردن و برجسته كردن ضعفها ... جمع بندي كار يك دولت آن وقتي است كه ضعفها و قوتها را منصفانه پهلوي همديگر قرار بدهند ؛ آن وقت مي شود جمع بندي كرد . نه اينكه بيايند يكسره بنا كنند به بدگويي كردن و انكار همه خصوصيات ."

" .... انتقاد خوب است ، تخريب بد است ؛ انتقاد خدمت است ، تخريب خيانت ؛ نه خيانت به دولت ، بلكه خيانت به نظام و خيانت به كشور است"

6) به گفته جنابعالي حركات متناقض دولت در بخش اشتغال يکي از دغدغه هاي مجلس شده است ، که لازم است بدانيدبراي اولين بار در تاريخ انقلاب وبر اساس شاخص هاي پذيرفته شده جهاني نرخ بيكاري در يزد به 5% رسيده است که پائينترين نرخ بيكاري در سراسر كشور است .
7)جناب آقاي اولياء در خصوص عدم هماهنگي مجلس و دولت شما اينگونه اظهار داشتيد كه :
"... به نظر مي رسد كه مجلس ودولت با هم هماهنگ نيستند"
البته ما هم در اين مورد با شما موافقيم اما با اين تفاوت كه همانطور كه ميدانيد در مجلس طيفهاي مختلفي وجود دارد كه اقليت شما و همفكرانتان هم يكي از آن طيفها بوده كه دقيقا همين طيف اقليت هم مي باشد كه با دولت هماهنگ نيست ، اما متاسفانه حزب خود را معادل همه مجلس مي دانيد ( توضيح اينكه اين ادبيات ملت را بياد ادبيات آمريكا مي اندازد كه خود و متحدانش را معادل همه جامعه جهاني مي پندارد .)
8)در خصوص " يارانه ها" نيز توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري نيز هر كسي را از اظهار نظر نسنجيده بازخواهدداشت :
" همين مساله هدفمند كردن يارانه ها ، واقعا چيز خيلي مهمي است . در دولتهاي قبل هم مطرح بوده و بارها صحبت شده بود و گفته شده بود ، منتها پيشرفت نمي كرد ...."

9)جناب آقاي آولياء در قسمتي از اظهارات خود مديريت استان را زير سوال برده و بيان نموده ايد كه " گذشته بسيار افتخار آميزي داشتيم ودر حال حاضر نحوه اداره كردن استان در كلاس و شان مردم استان يزد نمي باشد ." که دراين مورد هم چند نكته در خور توجه است :

اگر منظورتان از مديريت با کلاس و پر افتخار گذشته ,دوران هشت ساله اصلاحات در استان يزد است که در آن ،دارالعباده ودارالعلم يزد جولانگاه فرهنگ سوزي و دين سوزيهاي ليبرال دموکراتهاي فسيل شده غربزده بود كه كانون اصلي فعاليتهاي با كلاسشان حمله به قران کريم ,عصمت انبياء وامامان الهي،نهضت خونين عاشورا و تحريف وتخريب تفكرات حضرت امام , توهين به رهبر معظم انقلاب وولايت مطلقه فقيه وبسط وترويج تفکر ليبرالي جدايي دين از سياست وساير مسايل غيرارزشي و غير اخلاقي وخروج از حاکميت وتحصن عليه نظام وحاکميت دوگانه و نافرماني مدني وساماندهي اعتراضات دانشجويي بر عليه ارزشهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي که ثمره خون هزاران شهيد و جانباز و آزاده سرافراز اين مرز و بوم بود بدا به حالتان که "واي اگر از پس امروز بود فردايي"

واگر منظورتان خودتان هستيد کافيست گذشته با کلاس خود را در مديريت استان کهکيلويه وبوير احمر بررسي کنيد ومرثيه شش قفله کردن سازمان مديريت به همراه گم کردن کليد آنرا به تعبير همفکرانتان براي ديگران بسراييد واز سه قفله شدن اعتبارات بانکي نگوييد که "چراغي که به خانه رواست به مسجد حرام است "
جالبتر اينكه اكثريت نيروهاي سازمان مديريت وبرنامه ريزي كه مغز متفكر وبرنامه ريز استان مي باشد و در زمان مديران با كلاس جذب گرديده اند منتقدترين افراد به عملكرد مديريتي جنابعالي هستند.
البته اين را هم بدانيد كه مديريت فعلي مجموعه برنامه ريزي كه خود از نخبگان ممتاز يزدي به لحاظ تخصص وتعهد مي باشد قفلها را به خوبي گشود ومرحمي بر بي تدبيريها ي دوران مديريتي شما گذاشت
آري تاريخ قضاوت خواهد کرد که چگونه اولين خشت مديريت با کلاس حضرات در يزد گذاشته شد به گونه اي که دربستر اين مديريت با کلاس عده اي سر از مافياي قدرت و ثروت و جوادالائمه ها و خيريه ها و مراکز آموزش عالي بيرون آوردند ويادي هم از مردم مظلوم و کوخ نشين طبس وخاتم و ابرکوه ونير و بهاباد و ...نکردند ,بدا به حالتان و به مديريت با کلاستان
واگر منظورتان مديران دستگاههاي اجرايي فعلي هستند که حدود 35 نفر آنها از مسوولين زمان مديريت با کلاس شما وساير آقايان هستند كه اين بزرگترين توهين به مديران زحمتكش و پر تلاش است كه جا دارد همه آنها در مقابل اين موضوع واكنش جدي نشان بدهند وتعجب بيشتر ما هم اين است كه حتي به آنها هم رحم ننموديد
واگرمنظورتان از بي كلاسي در مديريت متوجه مديريت ارشد استان و شخص استاندارارزشي و مکتبي است ، بازهم فرمايشات رهبر معظم انقلاب را به شما ياد آور مي شويم تا شايد از اظهار نظرات نسنجيده خودداري كنيد که رهبر معظم انقلاب در سفر اخيرشان در جمع مديران استان ووزرا وامام جمعه محترم يزد حضرت حجت الاسلام والمسلمين صدوقي فرمودند : " ...ايشان از جنس آقاي احمدي نژاد هستند ،پرتلاش ،پيگير و فعال .... "
همچنين پس از سفر ايشان به دارالعباده ، در پيام تشكر دفتررهبر معظم انقلاب به استاندارمحترم اينطور آمده است : " استاندار فعال ...." كه چنين توصيفي در مقايسه با استاندارن ساير استانهاي كشور کم نظير بوده است
اميدواريم يادآوري شمه اي مختصر از تلاشهاي مجاهدانه استاندار بسيجي و محبوب ديارمان وجدان خفته شما وافراد خط دهنده به شمارا بيدار نموده واز اظهار نظرات نسنجيده باز دارد :

در دوره استاندار محترم براي اولين بار بيش از 48 سفر رسمي به شهرستانها به ويژه مناطق محروم در طول يكسال گذشته انجام شد كه دستاوردآن تصويب مصوبات تحول زا براي اين مناطق بوده است .
در دوره يکساله ايشان پيگيري جدي واساسي براي تدوين سنداستراتژي توسعه صنعتي و معدني استان,سند آمايش سرزميني,سند توسعه صادرات وبازنگري سند اشتغال ودهها سند ديگر مبتني بر سند ملي توسعه استان بوقوع پيوست که بعضي از آنها در حال اتمام است
در دوره استاندار محترم وبا پيگيري و دفاع جانانه ايشان خط انتقال دوم آب در سفر رهبر معظم انقلاب ورياست محترم جمهور تصويب گرديد
با پيگيري مجدانه استاندار بسيجي موضوع گرفتن تخصيص 10 متر مكعب آب در ثانيه وتصويب دركميسيون ماده 32 ولحاظ شدن در بودجه هاي عمراني ولايحه بودجه سال 87 قطعي گرديد كه عمده ترين تحول واقدام در راستاي توسعه وماندگاري يزد در طول تاريخ آن مي باشد

در اين دوره مجوز دانشگاه صنعتي يزد تائيد و تصويب شد .

در دوره فعاليت يکساله ايشان بحث کريدور علم وفناوري وزمين پارک علم و فناوري قطعي گرديد

در دوره ايشان طرح جامع ICTاستان تدوين گرديد وشهر يزد به عنوان پايلوت جهت طرح شهر الکترونيک مطرح شد

مشكل كتابخانه مركزي بعد از 12 سال به دست استاندار حل شد .
در دوره يکساله ايشان بيش از 15 جلسه با شخص وزرا براي پيگيري و حل مشکلات استان تشکيل گرديد که خود رکورد بي نظيري دراين خصوص بوده است مضاف بر اينکه اين تعداد جلسه به غير احتساب جلساتي است که با معاونين وزرا بوده است
در دوره يکساله ايشان پيشرفت مصوبات سفر رياست محترم جمهوروهيئت محترم دولت به يزد از 12 در صد به 69 درصد رسيدوبا اينکه در رديف بيست وهشتمين استاني بوديم که سفراول انجام گرديد ولي به علت جديت و تلاش بي شايبه ايشان جزو پانزدهمين يا شانزدهمين استانهايي هستيم که ان شاءالله سفر دوم به آنجا صورت خواهد پذيرفت
دردوره مسووليتي يکساله ايشان بيش از 717 پروژه فرهنگي و عمراني وصنعتي در سفر رهبر معظم انقلاب با مبلغي بالغ بر 170ميليارد تومان به تصويب رسيد
ان شاءالله که جنابعالي مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و سفر رياست محترم جمهور را تخطي از سند ملي توسعه استان ندانيد !!!؟
در دوره مسووليتي ايشان نرخ بيکاري بر اساس شاخص هاي پذيرفته شده جهاني به پايين ترين مقدار آن يعني 5درصد رسيد
در دوره مسووليتي ايشان رتبه صنعتي استان از هفتم به ششم رسيد وانشالله بهتر هم خواهد شد
در دوره مسووليتي ايشان با توسعه واحدهاي فولاد وکسب مجوزهاي مربوطه قابليت افزايش ظرفيت توليد فولاد به دهها برابر رسيد.
در دوره مسووليتي ايشان بيش از دهها جلسه علمي وکاربردي با نخبگان يزدي اعم از روحانيت معزز ,اساتيد دانشگاه,اصحاب صنعت و معدن ,مخترعين ,مکتشفين و نوآوران جوان,دانشجويان ,اناق بازرگاني و صنعت ومعدن, نخبگان فرهنگي و قراني,تشکلهاي مردم نهاد ,اصحاب رسانه و مطبوعات برگزار گرديد
در دوران مسووليت ايشان مجوز خانه نخبگان پيگيري و اخذ گرديد و مکان زيبا وبا کلاسي !؟ براي نخبگان در ميدان ابوذر در نظر گرفته شد وبه منظور رسيدگي به مشکلات نخبگان از خانه دهها نفر از آنان سرکشي گرديد
ودهها فعاليت عمده و تحولزاي ديگر که در حوصله اين اوراق نمي باشد واين اقدامات در حالي صورت پذيرفته است که خشکترين سال وسردترين سال را در50 سال گذشته استان داشته ايم که بيش از 600 ميليارد تومان خسارت به استان وارد گرديده است مضاف بر اينکه موج عظيم گرانيهاي جهاني مشکلات را دو چندان کرده است و "خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل"

7) جناب آقاي اولياء مطرح فرموديد با تغيير مديريت استاني يك دفعه جهت گيري هاي عمومي و اولويتها جابجا مي شود و عملا به سند چشم انداز بي توجهي مي شود . در اين خصوص ذكر چند نكته قابل توجه است
اولا تغيير جهت في نفسه اشكالي ندارد ، اما زماني دچار اشكال مي شود كه اين تغيير جهت مخرب باشد ، در صورتي كه تغيير جهت هاي دولت فعلي از اين واقعيت ناشي شده است كه دولتهاي قبل شجاعت ورود به عرصه هاي بنيادي و اساسي و موردنياز كشور را که در اسناد توسعه اي هم آمده بودنداشته اند ، در چنين شرايطي تغيير جهت و اولويتها كاملا عاقلانه است . وحال سوال ما اين است شماهايي که اينقدر اظهار نگراني به خاطر عدم توجه به اسناد توسعه اي داريد چرا در هشت سال حاکميت اصلاحات وارد اين عرصه نشديد وکاري کرديد که اين پيکره بيمار مريض تر و نحيف تر شود که الان براي جراحي آن دچار دغدغه و نگراني بشويد وکار را براي اين دولت انقلابي وشجاع سختر بنماييد آيا غير از اين است که در زمان مديريت با کلاستان جز منافع حزبي وگروهي دغدغه ديگري نداشتيد و اولويتهاي توسعه اي استان و کشور برايتان محلي از اعراب نداشت.
9- جناب آقاي اوليا خنده آورترين ودر عين حال تاسف بارترين اضهارات شمادر رابطه با دغدغه در خصوص فرهنگ فعلي يزد است،به راستي ما بايد پاسخگوي وضعيت فرهنگي يزد باشيم و يا شما وديگر آقاياني که شعار توسعه سياسي و گفتگوي تمدنها را مقدم بر همه جيز مي دانستيد واز اين شعار هاي پوشالي در مدت هشت ساله اصلاحات براي دين سوزي و فرهنگ سوزي از هيچ اقدامي مضايقه نفرموديد وفرمايشات رهبر معظم انقلاب را در خصوص تهاجم وشبيه خون فرهنگي به تبادل فرهنگي تعبير نموديد و افاضه فرموديد که اينها توهم است وخودي غيرخودي يعني چه؟ وبه جاي رسيدگي ,برنامه ريزي و رصد ومهندسي فرهنگي به غوغازيان سياسي به تعبير رهبر فرزانه تبديل گشتيد که اين خود قصه پر غصه ديگري است که صدها صفحه در باب آن مي توان نوشت والبته تاريخ در آينده عملکرد شوم فرهنگيتان را به نظاره خواهد نشست و شما را محاکمه خواهد نمود.

11)نماينده محترم يزد و صدوق در بخش ديگري از اين مصاحبه از فعال نبودن احزاب در قبل و بعد از انتخابات براي پشتيباني (!) از نمايندگان سخن گفته ايد . اين سخنان بوضوح انگيزه شما را در اقدام به چنين تخريب هايي آشكار مي سازد .احزاب ، نمايندگان مردم نيستند و نمايندگان مردم نيز نبايد از احزاب باشند ، نماينده اي كه بخواهد با پشتيباني حزبي بر سر كار آيد ، وظيفه اي براي تحليل لوايح و طرحها در مجلس ندارد ، كافي است نظر حزب را بخواهد و چشم و گوش بسته ابراز راي ويا اقدام به تخريب نمايد.
12) همچنين ضمن دعوت از جنابعالي به منظور انجام مناظره در خصوص تحليل وضعيت مديريتي استان وکشوردر دولت اصلاحات ودولت اسلامي دکتر احمدي نژاد درخواست مي نماييم ضمن بازنگري در عرايضتان در آينده بر روي مسايلي که مطرح مي نماييد دقت بيشتري نموده وبا ترازوي عدل وانصاف موضع گيري نماييد که مسلما موضع گيري بعدي ما قاطع تر و جدي تر خواهد بود

13) در پايان ضمن دعوت مردم انقلابي و نجيب استان وخانواده هاي معزز شهدا وايثارگران هشت سال دفاع مقدس که احساسا ت پاک آنها در جريان اين مسايل جريحه دار شده است به صبر وبردباري از طريق رياست محترم مجلس ,نماينده محترم ولي فقيه در استان وامام جمعه محترم يزد و مجمع نمايندگان موضوع را پيگيري خواهيم نمود تا ديگر در استان دارالعباده يزد شاهد چنين مسايلي نباشيم همچنين از مديريت روزنامه پيمان مي خواهيم که عينا مطالب را در يک شماره درج نمايد

خدايا دولت مظلوم احمدي نژاد را که جز تو ,رهبر معظم انقلاب ومردم مستضعف پناهي ندارد از شر مکايد وحيله هاي داخلي و خارجي حفظ فرما
الهي آمين

ومن الله توفيق



جمعي از روحانيان ,خانواده هاي معزز شهيدان وايثارگران, اساتيد ودانشجويان دانشگاههاي استان,اصناف وکسبه بازار ,جوانان و فرهنگيان استان

کميته مردمي حمايت ازدولت اسلامي در دارالعباده يزد

رونوشت:

رياست محترم مجلس جهت استحضار

نماينده محترم ولي فقيه در استان وامام جمعه محترم يزد براي استحضار

مجمع نمايندگان يزد براي استحضار

مدير مسوول روزنامه پيمان براي استحضار ودرج در نشريه

 

یزدفردا

یزدفردا :انتشار مطلب فوق به منزله موافقت یا مخالفت یزدفردا با مطلب فوق نیست .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا