استاندار یزد در آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاورد های دولت نهم و اوقات فراغت جوانان که در محل دانشگاه یزد:پیشرفت جوانان, پیشرفت کشور است

استاندار یز در آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاورد های دولت نهم و اوقات فراغت جوانان که در محل دانشگاه یزد در حال برگزاری است با تاکید بر نققش بسزای جوانان در تمامی عرصه ها گفت: پیشرفت جوانان پیشرفت کشور است.

یزدفردا :"محمد رضا فلاح زاده" با گرامیداشت یاد شهیدان وهم چنین تبریک هفته دولت اظهار داشت: مردم به ویژه جوانان نيز در عرصه‌هاي مختلف به خوبي نشان داده‌اند كه علاقه‌مند به نظام و رهبري هستند و اين مسئله را با حضور گسترده در انتخابات و راهپيمايي‌ها به تصوير كشيده‌اند.

در ادامه این آیین معاون برنامه ريزي استاندار يزد گفت: فرارسيدن هفته دولت و مصوبه ستاد ساماندهي امور جوانان مبني بربرپایی نمايشگاه عملکرد دولت نهم و دستاوردهاي اوقات فراغت توسط دستگاه هاي مجري اوقات فراغت اين نمايشگاه برگزار شده است.

وی گفت: نمايشگاه عملکرد دولت نهم و دستاوردهاي اوقات فراعت جوانان استان يزد باحضور دستگاه هاي مجري اوقات فراغت و تشکل هاي غير دولتي جوانان به طور همزمان در مركز استان يزد و نه شهرستان اطراف در حال برگزاری است.

" محمد رضا بابايي " افزود : اين نمايشگاه با حضور ‪ ۸۲‬دستگاه دولتي ، واحدهاي توليدي و موسسات فرهنگي و اجتماعي در ‪ ۸۸‬غرفه وهم چنین بيش از 20 دستگاه مجري اوقات فراغت و تشکل هاي غيردولتي گشايش يافته‌است.
وي اظهار داشت: دستگاههاي دولتي در ‪ ۲۲‬غرفه ، واحدهاي توليدي بهره مند شده از تسهيلات زودبازده ‪ ۲۲‬غرفه و تشكل‌هاي مردم نهاد و فرهنگي استان ‪۴۴‬ غرفه از نمايشگاه را به خود اختصاص داده‌اند.

در ادامه اولین روز برگزاری نمایشگاه حجه الاسلام والمسلمین " صدوقي" امام جمعه مردم يزد نیز از غرفه هاي اين نمايشگاه بازديد كرد.

اجرای نمايش خياباني، برنامه هاي رزمي و عرضه مستقيم كالا از برنامه هاي جنبي اين نمايشگاه در روز نخست بود.
گفتنی است نمايشگاه دستاوردهاي دولت نهم در استان يزد به مدت يك هفته تا هشتم شهريورماه از ساعت ‪ ۱۷‬تا ‪ ۲۲‬هر شب همراه با سرويس اياب و ذهاب به صورت رايگان براي بازديد عموم داير است.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا