استاندار یزد:نمايشگاه دستاوردهاي دولت نهم و اوقات فراغت، گوشه‌اي از عملكرد خادمان مردم در دولت نهم است.

یزدفردا :استاندار  یزد در آیین گشایش نمایشگاه دستاوردهاي دولت نهم و اوقات فراغت گفت: نمايشگاه دستاوردهاي دولت نهم و اوقات فراغت، گوشه‌اي از عملكرد و تلاش خادمان مردم در دولت نهم است


به گزارش یزدفردا : "محمد رضا فلاح زاده" دد ایین افتتاحیه نمايشگاه دستاوردها و عملكرد دولت نهم در استان يزد با تبريك هفته دولت گراميداشت ياد شهيدان افزود: مردم نيز در عرصه‌هاي مختلف به خوبي نشان داده‌اند كه علاقه‌مند به نظام و رهبري هستند و اين مسئله را با حضور گسترده در انتخابات و راهپيمايي‌ها به تصوير كشيده‌اند.
اوگفت: مسوولان باید با تلاش در راستاي ارايه خدمات رساني مناسب ، رضايتمندي بيشتر مردم نسبت به انقلاب را افزايش دهند.
"فلاح زاده" با اشاره به این که هفت طرح صنعتي و معدني از جمله افتتاح خط چهارم چادرملو در هفته دولت به بهره برداری می رسد ادامه داد: در هفته دولت ‪ ۴۵۸‬طرح در حوزه‌هاي مختلف استان به بهره‌برداري مي‌رسد که اين طرح‌ها با هزينه‌اي بالغ بر ‪ ۷۰۰‬ميليارد ريال آماده شده است.
معاون برنامه ريزي استاندار يزد گفت:" اين نمايشگاه با حضور ‪ ۸۲‬دستگاه دولتي ، واحدهاي توليدي و موسسات فرهنگي و اجتماعي در ‪ ۸۸‬غرفه وهم چنین بيش از 20 دستگاه مجري اوقات فراغت و تشکل هاي غيردولتي گشايش يافته‌است.
"محمد رضا بابايي" افزود: دستگاههاي دولتي در ‪ ۲۲‬غرفه ، واحدهاي توليدي بهره مند شده از تسهيلات زودبازده ‪ ۲۲‬غرفه و تشكل‌هاي مردم نهاد و فرهنگي استان ‪۴۴‬ غرفه از نمايشگاه را به خود اختصاص داده‌اند.
 در ادامه اولین روز برگزاری نمایشگاه حجه الاسلام" صدوقي" امام جمعه مردم يزد نیز از غرفه هاي اين نمايشگاه بازديد كرد.
اجرای نمايش خياباني، برنامه هاي رزمي و عرضه مستقيم كالا از برنامه هاي جنبي اين نمايشگاه در روز نخست بود.
گفتنی است نمايشگاه دستاوردهاي دولت نهم در استان يزد به مدت يك هفته تا هشتم شهريورماه هرروزاز ساعت ‪ ۱۷‬تا ‪ ۲۲‬در محل دانشگاه یزدبرای بازدید عموم مردم دایر است.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا